גדי מרגלית  הגיש את מועמדותו למנכ"ל משרד ההסברה העומד בראשות שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן. בשיחה עם השרה דיסטל הציב מרגליות שלושה תנאים הכרחיים לטענתו עבור המשרה. כעת הוא סורב ומסתמן כי לא ימונה למנכ"ל המשרד.

מה הוביל לפיטורי מנכ"לית משרד ההסברה וכיצד קשורה לשכת רה"מ?

בשיחה עם יוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5FM הרחיב בנושא. "היא פנתה אלי ואני באתי ואמרתי לה ברצינות שכדי שאני אגיע למקום הזה, אני צריך כלי עבודה. מה הם כלי עבודה? זה לפ"מ, שפעם ניהלתי אותו. לע"מ וישראל דיגיטל שבזמנו הקמנו אותה, כל אחד מהגופים האלה מצריך החלטת ממשלה כדי להכניס אותם תחת כנפי משרד ההסברה ובתוך זה הופכים את משרד ההסברה למשרד משמעותי. או היו ההתניות שלי ואלו היו בקשותיי", אמר בפתח השיחה.

עדיין לא נרשמתם? לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לשאלתו של יוסי מזרחי מדוע בחר דווקא לעבוד תחת דיסטל אטבריאן, השיב מרגלית כי "אני חושב שבמאמר מוסגר, הרבה לא מכירים אותה, הרבה מכירים חזות תקשורתית. אני לא נמצא בגיל שאני פוחד שיפטרו אותי. אני מחפש עניין בחיים ואתגר, זה מה שמעניין אותי. לא לקום משועמם בבוקר".

עוד הוסיף והתייחס לסירוב שקיבל ממשרד ההסברה וטען כי "יש לי הרבה השגות להתנהלות הזאת בעיקר מצד שר המשפטים שאני מאוד אוהב אותו, זה היה תהליך, אלו היו בקשותיי, הגדרתי את בקשותיי ככלי עבודה כדי שאוכל לתפקד ולתת שירות טוב. כלי העבודה האלו לא הגיעו - אז אני לא מגיע".