בן כספית וינון מגל פתחו היום (שלישי) את תוכניתם ב-103FM, והתייחסו בין היתר בדבריהם לדיון הדרמטי שמתקיים בבג"ץ על ביטול עילת הסבירות.

לקראת משבר חוקתי? שר המשפטים לשעבר: "מניח שביהמ"ש יתערב"
מה משמעות הדיון ומתי תתקבל ההכרעה? כל מה שחשוב לדעת לקראת בג"ץ הסבירות

בן: "לקראת פתיחת הדיון בבג"ץ, חברי הכנסת מצייצים שהכנסת לא תקבל בהכנעה את רמיסתה. יופי". ינון: "ואז מה קורה באותם רגעים?". בן: "נחכה ונראה. אחיה רק במדינה בה מצייתים לעליון". ינון: "ואני אחיה במדינה בה מצייתים רק לממשלה". 

בן: "היום מכיוון שכולם מדברים על בג"ץ חוץ מאיתנו, כגנבים בלילה ועדת הכספים עומדת להתכנס לאשר עוד כסף לחרדים. את הקבינט מכנס היום נתניהו אחרי לא יודע כמה זמן כדי שהיועמ"שית לא תשמע את הדיון ותוכל להורות לנציגיה משהו. זו פשוט ממשלה של מאפיונרים".

ינון: "נו באמת. תתחילו עם השטויות שלכם. זה יפגע בכלכלה, בביטחון, ביחסי החוץ של המדינה, אם הרפורמה הייתה עוברת בלי המחאה אף אחד בעולם לא היה מצייץ, שיגעתם מדינה על זה שאתם לא מוכנים לקבל את הבחירות. פשוט מדינה מטורפת". 

בן: "הרפורמה עברה בלי מחאה בהונגריה, פולין, טורקיה, וברוסיה בכלל מפחדים למחות, וראית מה זה עושה שם לכלכלה. אתה סנטימטר מלהגיד את מה שמירי רגב החלולה אמרה לחנוך דאום, שלא עשו לרבין כלום. הייטקיסטים עוזבים מזמן". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM