ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיפגש מחר (רביעי) עם הנשיא האמריקאי ג'ו ביידן, זאת במסגרת הביקור במדיני שהוא מקיים בארצות הברית. כמו כן, צפוי נתניהו להיפגש הלילה גם עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן ונשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי.

משבר האקלים והתמיכה באוקראינה: ביידן נואם בעצרת הכללית של האו"ם
הביקורות וההתנגשויות: המתיחויות שקדמו למפגשים המדיניים של נתניהו

"הנשיא ביידן ייפגש עם ראש הממשלה נתניהו כדי לדון במגוון נושאים דו-צדדיים ואזוריים המתמקדים בערכים הדמוקרטיים המשותפים בין שתי מדינותינו ובחזון לאזור יציב ומשגשג ומשולב יותר, וכן לדון בהרתעה נגד איראן", מסר פקיד בכיר בבית הלבן. 

במהלך הפגישה שצפויה להימשך כשעה, ביידן ונתניהו צפויים לדון בנושא הרפורמה המשפטית, והכוונות של הממשלה בסוגיה זו. נתניהו צפוי לומר לביידן את מה שאמר אתמול במהלך שיחתו עם אילון מאסק, לפיו השאיפה היא להגיע לפשרה ולהסכמה רחבה.

עם זאת, נתניהו צפוי להדגיש בפניו כי במידה וחרף המאמץ שייעשה, לא תושג הסכמה, הממשלה תעביר תיקון בחוק יסוד השפיטה, שישנה את הרכב הוועדה לבחירת שופטים, או שיועבר שינוי אחר בנוגע לוועדה שמטרתו לתת "איזון" בבתי במשפט בישראל.

בנוסף לפגישות הפורמליות שיקיים, צפוי נתניהו להשתתף הערב באירוע נוסף, שבו יפגוש ראשי מדינות נוספות שהגיעו לאו"ם. האירוע יתקיים במסגרת קבלת הפנים המסורתית שמקיים נשיא ארצות הברית. 

כמו כן, רעייתו של ראש הממשלה תיקח חלק בשני אירועים של הנשים הראשונות של ראשי המדינות, שיתקיימו בשולי העצרת באו"ם. באירוע הראשון, היא תיקח חלק באירוע קבלת פנים שתוביל רעיית נשיא ארה"ב, ג'יל ביידן, שצפויה גם לשאת נאום במהלכו. 

האירוע השני שבו תשתתף רעיית ראש הממשלה, הוא מטעם ארגון שפועל לקידום שינוי חברתי דרך הכוח של תעשיות האופנה והיופי, וכן פועל לקידום פעילויות להעצמת נשים ופיתוח כלכלי.