בית הדין של 'הליכוד' הכיר היום (רביעי) בדרישתם של למעלה מאלף חברי המרכז, בהובלת 'פורום דרור בליכוד', וקבע תאריך אחרון לכינוס המרכז והצבעה על הדרישה מנציגי המפלגה בכנסת, לקדם בחקיקה את הרפורמה במערכת המשפט.

עם זאת, בית הדין קיבל את בקשתו של היועץ המשפטי של המפלגה, עו"ד אבי לוי, אשר ביקש לתת ליו"ר המרכז, השר חייץ כץ, ארכה נוספת עד תום השנה האזרחית. זאת, בשל "הקשיים למציאת מקום הולם לכינוס מכובד את כל חברי המרכז". לאור העובדה שהבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו ב-31.10, והסיבוב השני, במידת הצורך יתקיים ב-14.11, בית הדין של הליכוד החליט שישיבת המרכז תכונס לא יאוחר מה-15 בדצמבר, וההודעה לגבי מועד הישיבה, מיקומה וסדרי ההצבעה יהיו חשאים אם יהיה בכך צורך, והם יימסרו לחברי המרכז יתפרסמו באתר הליכוד לא יאוחר מה-30 בנובמבר.

כזכור, 'פורום דרור בליכוד' ומספר קבוצות אחרות גייסו למעלה מאלף חתימות של חברי מרכז במטרה לכנס את מרכז הליכוד ולקבוע כי במידה ולא יושגו הסכמות בבית הנשיא, מפלגת הליכוד ונציגיה ימשיכו ויחוקקו בקריאה שנייה ושלישית את תיקון הוועדה למינוי שופטים

מ'פורום דרור בליכוד', שהוביל את הדרישה נמסר: "זהו ניצחון גדול לדמוקרטיה הליכודית והפנים מפלגתית בישראל. הכיסאות ניתנו לחברי הכנסת בתור שליחים, ולא בתור סידור עבודה. ב15 לדצמבר מרכז הליכוד יאמר את דברו לחברי הכנסת גלנט, ביטן, אדלשטיין ולכל מי שמנסה למסמס את רצון הבוחר: די עם המקלות בגלגלים - מגיע לעם לבחור את שופטיו!".