מארגני המחאה בנווה אטי"ב שברמת הגולן, מחוץ למקום בו שוהים בני הזוג נתניהו בחופשתם, הופתעו לגלות כי במהלך הלילה, שלטים שהוצבו ב"סוכת הדמוקרטיה" שהוקמה בסמוך למקום על ידי פעילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, הושחתו. בעקבות כך, המוחים, בהובלת צומת גומא והחזית הצפונית, הגישו תלונה על השחתת הסוכה על ידי אלמונים.

נתניהו ורעייתו הגיעו באישון לילה לחופשה בנווה אטי"ב; במחאה טוענים להשחתת שלטים

כאמור, במהלך הלילה הושחתו שלטים שהוצבו ב"סוכת הדמוקרטיה" בסמוך למלון שבו שוהים בני הזוג. 

דוד גרין, ממובילי מחאת ״החזית הצפונית״ בזכרון יעקב מסר: ״אתמול, לאחר שרה״מ הטעה את העם והגיע באישון לילה למלון פנדה, הסתבר שבריונים הקדימו אותו והשחיתו וקרעו את השלטים בסוכת הדמוקרטיה שהקמנו. אנחנו מגישים תלונה למשטרה באמצעות עו״ד איימי קליין כדי למצות את הדין, ולשמור על החוק והסדר במדינת ישראל".

מוקדם יותר היום, פעילת מחאה טענה שהשלטים נתלשו במכוון: ״השלטים נתלשו באכזריות, ברור לנו שזה משהו מכוון שמגיע מתוך ההתנגדות של תושבי המושב לבואנו. אנחנו מבינים את הקושי שלהם - אך עם זאת, אנחנו מרגישים שמוטלת עלינו החובה להפגין מול נתניהו שמסב נזק גדול הרבה יותר למדינה שלנו״. הארגונים מתכננים להפגין ולקיים פעילויות מחאה במושב עד תום הנופש של בני הזוג נתניהו ביום שישי.

כזכור, בשבוע שעבר פנו תושבים במושב לראש הממשלה ורעייתו, וביקשו מהם לבטל את הביקור בשל הנזק הצפוי להם. במכתב הבהירו התושבים כי בשל הביקור הקודם נגרמו להם נזקים משמעותיים, וציינו כי נופש ראש הממשלה ורעייתו ובואם של המפגינים למושב - הוביל להפסדים כלכליים כבדים ולפגיעה בחופש התנועה.