מבצע חרבות ברזל: ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר אתמול (שבת) חיילים בשטח, וספג קריאות גנאי מחייל מילואים - כך על פי דיווח של עמרי מניב בערוץ 12.

נמשכת ההיערכות לכניסה קרקעית; חוסל אחד ממתכנני הטבח | היום התשיעי למלחמה
ליברמן מבהיר כי הוא רק רוצה להיות בקבינט המצומצם: "לא רוצה להיות שר"
 
על פי הדיווח, ראש הממשלה היה אמור לנאום בפני הלוחמים, חיילי מילואים של בוגרי פלס"ר ופלחה"ן צנחנים ומגלן, ולפני שנאם על הבמה, צעק אחד הנוכחים "שקרן", "אפס" ועוד קריאות עד שנתניהו החליט לעזוב את המקום במהירות.

בערב שבת נשא נתניהו הצהרה חריגה. בנאומו, הוא קרא: "שבת שלום לכוחותינו שפרוסים ברחבי הארץ ושקיבלו את השבת בשטח, הרחק מהבית. היום כולנו מבינים שאנחנו נלחמים על הבית, הבית של כולנו - ואנחנו נלחמים כמו אריות. החיילים והחיילות, השוטרים והשוטרות, אזרחים ואזרחיות, כוחות הביטחון, הרפואה וההצלה ואתם אזרחי ישראל עם רוח ההתנדבות הכבירה שלכם שמרגשת את העולם כולו. כולנו מגויסים. כולנו מאוחדים".

"עוד רבות יסופר על מעשי הגבורה של עמנו בימים האפלים של כאב ויגון, של אותה שבת ארורה, סיפורים שישזרו בתולדות ישראל. לעולם לא נשכח את מעשי הזוועה שעשו לנו אויבינו", הוסיף.
 
"שוחחתי גם היום עם כמה מהמשפחות שאיבדו את יקיריהם או שגורלם לא נודע. עולמם חרב עליהם. אני יודע", אמר. "לעולם לא נשכח את מעשי הזוועה של אויבנו ולעולם לא נסלח. ולא ניתן לעולם או למישהו להשכיח את הזוועות האלה שלא נעשו לעם היהודי בעשרות השנים האחרונות. אנחנו הולמים באויבנו בעוצמה אדירה, עוצמה חסרת תקדים. אני מדגיש: זאת רק ההתחלה. אויבינו רק התחילו לשלם את המחיר, ואני לא אפרט מה שיבוא בהמשך, אבל אני אומר לכם - זאת רק ההתחלה", הבהיר.