ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (רביעי) את נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, על רקע המשך הביקורת הקשה והאנטישמית שהוא ממשיך להטיח בישראל. "ארדואן קורא לישראל מדינת טרור אבל למעשה תומך במדינת הטרור חמאס", האשים. 

"לא ניכנס למלחמה בשבילך": השיחה הקשה בין חמינאי להנייה | דיווח
מירי רגב בביקורת קשה נגד בנימין נתניהו: "דלק לחמאס"

"הוא בעצמו הפציץ כפרים טורקיים, בתוך גבולות טורקיה. אנחנו לא נסכים לקבל הטפות ממנו", הוסיף. את הדברים אמר נתניהו במהלך פגישתו עם נשיא ומנכ״ל הארגון "Samaritan's Purse" הכומר פרנקלין גרהאם.

במהלך פגישתם של השניים, אמר נתניהו:״העובדה שאתה כאן, עומד עם ישראל, בישראל, חשובה מאוד ונותנת לנו הרבה חיזוק והרבה עידוד. עליי לומר שנראה שהעולם היום מפוצל לשני מחנות - אלה שתומכים בישראל ובמלחמתה הצודקת נגד הטרור של חמאס, ואלה שתומכים בטרור של חמאס".

עוד הוסיף כי "אני חושב שאתה, עם כל המאמינים שהולכים אחריך מכל העולם, מבינים שישראל נלחמת מלחמה צודקת. היא נלחמת בהתאם לחוק הבינלאומי, ומנסה למנוע קורבנות אזרחיים ולעקור את הטרור. אני חושב שזו מלחמתנו המשותפת - מלחמת הציוויליזציה בברבריות".

בנוסף לנתניהו, גם שר החוץ אלי כהן העביר מוקדם יותר ביקורת על נשיא טורקיה: "מי שמארח ארכי טרוריסטים ומעודד ארגוני טרור לא יטיף מוסר למדינת ישראל. ‏הנשיא הטורקי מעוות את המציאות ונמצא שוב בצד הלא נכון של ההיסטוריה, לצד מהללי מבצעי הטבח באיראן, לבנון, סוריה ותימן". עוד הוסיף כי "מדינת ישראל היא מדינת חוק, הפועלת על פי הדין הבינלאומי ותמשיך במלחמתה בארגון הטרור חמאס, שהוא גרוע מדעא"ש".