השר עמיחי אליהו עורר סערה, לאחר שתועד כשהוא מתבטא כלפי האלוף (במיל') נעם תיבון. בן כספית התייחס לכך היום (רביעי) בתכניתו ב-103FM, ותקף אותו בחריפות. 

"שֵׁם רְשָׁעִים": השר אליהו במתקפה חריפה נגד אלוף במיל' נעם תיבון | צפו בתיעוד
חוששים מעימות ישיר מול רוסיה? בבריטניה מודים: "הצבא שלנו קטן מדי"

"אם כבר דיברנו על ההנהגה העלובה, אני לא יכול שלא לציין היום איש באמת עלוב, בן של רב בישראל, שר שקוראים לו עמיחי אליהו. לפעמים אתה שואל את עצמך מה התהליך הכימי שקורה לאנשים האלה בין שתי אונות המוח שלהם כשהם מפיקים את הזבל הזה שיוצא להם מהפה?", ציין. 

עמיחי אליהו מתייחס לנעם תיבון (צילום :ללא קרדיט)

עוד הוסיף: "אתמול הוא עשה סיור בחברון, ואז הוא הוקלט אומר משהו כמו 'נעם תיבון, שם רשעים'. למה שר בישראל צריך להגיד 'שם רשעים' על אלוף בצבא, שהיה מח"ט חברון, וב-7 באוקטובר יחד עם רבים אחרים רץ ונלחם במחבלים?". 

כספית המשיך לבקר את השר: "אני כבר לא מתרגש מההבלים של השר הזה, אבל ברוך קרא הזכיר לנו משהו ששכחתי וצייץ את הדבר הבא - 'עמיחי אליהו, שר לכלום ושום דבר, אוכל חינם, מגדף את נועם תיבון באמצעות פסוקים מהתנ"ך. הזיכרון קצר אז נזכיר שתיבון עורר סערה כשביקר בהיותו במדים את הסכם חברון בטענה שהוא מסכן את המתיישבים. זה הסכם שעליו היה חתום לא אחר מבנימין נתניה'"ו.

ברדוגו, אגב, ניהל את המו"מ על החלק האזרחי של ההסכם וכל הוויתורים. אז יש את תיבון שדאג כל חייו להגן על אזרחים, ויש את אליהו שלקח מיליונים מהמלחמה עבור משרד מיותר וקורא לו 'שם רשעים'".

לסיום, אמר: "אבל הקטע זה התשובה של אמיר תיבון, הבן של נועם, לציוץ של קרא. 'אנקדוטה על האירוע הזה - הגיעו ללשכת המח"ט כמה אנשים בולטים מבין המתנחלים. התנהלה שיחה על הסכם חברון והשלכותיו. מישהו הקליט והפיץ. לאחר הפרסום הוא ננזף על ידי מפקדו, קצין בדרגת תא"ל בשם בני גנץ".