העיתונאי בן כספית וינון מגל שבו לעמדת השידור היום (רביעי) בתכניתם המשותפת ב-103FM, במהלכה כספית תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

שוב מפקירה את אזרחיה: ישראל מזניחה את אלו שנפשם מדממת

בן אמר: "אדוני רה"מ נתניהו, אתה מתוודה בכך שטעית טעות קולוסלית היסטורית ותנכ"ית שגרמה לדבר שהכי קרוב לשואת העם היהודי. קח את הסמרטוטים שלך ולך הביתה". 

ינון טען מנגד: "אולי אתה צריך ללכת הביתה?" 

בן: "אני בבית". 

ינון: "מטאפורית, להפסיק את המאבק הזה. עוד פעם? פתחנו שעה חדשה. עוד פעם ביבי? עוד פעם הוא אשם? הוא אחראי? הנה ביבי אמר, הודה, הנה כתוב בספר שלו. די כבר". 

בן: "לא יקרה נשמה שלי, עד שהאיש המחריב לא ייקח את חפציו, אשתו וילדיו, ויילך הביתה בגלל אסון שהזהרתי ממנו עשרות שנים, עד אז לא אפסיק, אני לא רוצה שיהיו לך תקוות. אני אהיה פה אחריו, ויש לי תחושה שגם אחריך". 

ינון: "עם תחושות לא מתכווחים, אבל נתניהו יישאר פה כל עוד אנשים יבחרו בו. זה שיש בחירות לא אומר שתקום הממשלה שלכם. יכול להיות שעוד פעם תקום ממשלה שאנחנו רוצים, שבראשה יקום האחד והיחיד נתניהו. הוא ראש הממשלה, הוא מנהל את המלחמה נהדר ואת הקבינט נהדר, וצה"ל תחת פיקודו עושה מבצע מדהים. תגיד שאפו על ניהול המלחמה, מזמן לא הייתה מלחמה שנוהלה בצורה כזאת. מבצע לוגיסטי, מבצע צבאי, מבצע התקפי, מבצע הגנתי, מבצע מדיני, מנהלים, תרומות, סיוע. לא ראינו כזה קונצרט. תגיד שאפו. תירגעו, אנחנו במלחמה. תחזק אותו, תגיד 'רה"מ כל הכבוד על מה שאתה עושה. אחרי המלחמה נחזור לוויכוח הפוליטי'. תהיה בן אדם, תהיה נורמלי. אתם המשיחיים וההזויים. אתם גרמתם בין היתר לכך שפרצה פה מלחמה. עכשיו תשתקו, תגבו את הכוחות. אתם כמו העקרב והצפרדע, נתניהו במשל הוא הצפרדע כי הוא נושא את המדינה על גבו. אתם תכישו את נתניהו, אתם כמו העקרב, זה גדול עליכם, זה הטבע שלכם. בושה". 

בן: "אגיד שאפו לנתניהו על זה שהצליח לעשות את השמדת הערך הכי גדולה למדינת ישראל מיום קיומה, גרם לזה ש-1,500 אנשים, מאות מהם אזרחים, נאנסו, נשחטו, נכבשו, חמאס שהוא גידל, שהוא טיפח, שהוא גידל, כבש חלקים מישראל".