מלחמת חרבות ברזל: במהלך נאום בהרצליה בלילה (בין שבת לראשון) של סיגלית הלל, אם ששכלה את בנה במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, ודקת דומיה לזכר הנרצחים, פאב המוניציפל הסמוך העלו את הווליום של המוזיקה. גם לבקשת הנוכחים וסגן ראש העיר להחליש את המוזיקה, הם סירבו. הויכוח התדרדר לאלימות והמשטרה הגיעה למקום.

דובר צה"ל: גופתו של החטוף רון בנימין הושבה לישראל במבצע מיוחד
גנץ מציב יעדים למלחמה ותאריך יעד לנתניהו: "אם לא, נפרוש מהממשלה"

ראש עיריית הרצליה יריב פישר כתב ברשת החברתית x (טוויטר לשעבר): "האירוע שהתרחש היום ברחבת העירייה, בעת המחאה בהרצליה בזמן שנאמה סיגלית הלל שבנה נרצח במסיבת הנובה, שהפאב הסמוך ״המוניציפל״ הגביר את המוזיקה בכוונה - הוא אירוע מבזה שאינו מתאים לערכי העיר. לא אעבור על זה לסדר היום".

הנהלת מסעדת ״מוניציפל״ בהרצליה ביקשה להבהיר: "כבעלי העסק שחלקנו משרתי מילואים מספר חודשים, שרק חזרו להפעיל את העסק לאחרונה מהדרום והצפון, אנו מצרים על כך שבזמן ההפגנה הערב בסמוך למסעדתנו בקעה מהמסעדה מוזיקה שיתכן ופגעה ברגשות המשתתפים בהפגנה".

"נבקש לציין שלאחר שערכנו תחקיר עם צוות העובדים אנו יודעים כעת לעדכן שלא נעשתה כל פעולה של הגברת הווליום", המשיכו. "להפך מיד עם היוודע הדבר להנהלת המקום, הצוות פעל להנמכת הווליום על מנת לכבד את משפחות החטופים ואת המשתתפים".

"בימים שכאלה, יותר מתמיד, אנחנו מודעים לרגישות הקיימת במדינה ופועלים לילות כימים לתרום ולעזור כמה שיותר הן ללוחמים והם לכל הזקוקים לכך.  החל מ-7 באוקטובר, מסעדת המוניצפל הפכה לחמ״ל הסיוע הגדול ביותר בהרצליה, יחד עם עשרות מתנדבים, סיפקנו ונתנו מענה לאלפי חיילים בשטח", הוסיפו.

לאחר מכן כתבו: "מי כמונו, עובדי המוניציפל, משרתי מילואים בפועל, ואזרחים שאיבדו גם כן את יקיריהם במלחמה ובמסיבת הנובה, מודעים למצב ועושים הכל על מנת לא לפגוע חלילה באף אדם. משפחת מוניצפל מחבקת וכואבת את כאבם של משפחות החטופים וכל נפגעי ה-7 באוקטובר".

"אנו מבקשים להתנצל על שארע הערב, אנו ננקוט בכל הצעדים הנדרשים שאירוע כזה לא ישנה אצלנו בעסק והנושא ייחקר ויבחן עד תום בימים הקרובים", כתבו לסיום. "במקביל אנו מבטיחים להמשיך לפזר אור ואופטימיות בעיר הרצליה כמה שרק אפשר ומתפללים להחזרת החטופים במהרה. רק ביחד ננצח".