ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד שוחח הבוקר עם אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103fm על הסערה בקבינט ובמפלגת השלטון: "השר גלנט לא רק חבר בקבינט המלחמה ובממשלה, אלא חבר בתנועת הליכוד. יש לו כל כך הרבה פלטפורמות לדבר ישירות עם רה"מ, הדרך שבה הוא עשה זאת מחלישה ופוגעת בנו. זה לא הסגנון, כך גם לגבי גנץ, גם לא בימי מלחמה. השר גנץ גם חבר בממשלה". 

בקואליציה שבה אין אנשים, יואב גלנט משתדל להיות כזה | אלון בן דוד   
נתניהו ירצה לפרוץ בבכי: ממשלתו עומדת לקבל את המושכות | בן כספית

בועז ביסמוט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בועז ביסמוט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

על מיטוט החמאס אמר: "כשמדברים על מיטוט חמאס, יש בזה מן ההיגיון. אין יום שאחרי בלי מיטוט חמאס. זה לא נכון שלא עושים כלום. הלוחמים מסכנים את חייהם כדי להחזיר את אלה שנרצחו בשביעי באוקטובר. תראו לי מדינה מוסלמית, משטר במדינה ערבית זו או אחרת, שבאמת יגיד באופן גלוי שהם מנהלים דיון על היום שאחרי. 

"חמושים שילוו את הסיוע ההומניטרי, כמה זמן זה יחזיק? עד שלא נמוטט את שלטון חמאס, אי אפשר. היום הרעיון הוא להשלים את המלחמה ולנצחו אותה. ישראל אף פעם לא דיברה על לכבוש את הרצועה. אף אחד לא הסתיר את העובדה שזו מלחמה ארוכה". 

נתניהו וגלנט (צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)
נתניהו וגלנט (צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)

כנשאל אם הוא חושב שראש הממשלה צריך לפטר את שר הביטחון יואב גלנט השיב ביסמוט כי הוא קורא לאחדות: "בכל הזדמנות אני רק קורא לאחדות. האויב מסתכל עלינו. אלוהים ישמור מה יקרה פה אם לא נהיה מאוחדים".

כשנשאל האם השר גלנט צריך להתפטר מיוזמתו אמר: "הקשבתי לו והקשבתי לשר גנץ, בכל זאת אדם שאמר שהוא נכנס מתחת לאלונקה. ואתמול הוא מציב אולטימטום. את מה שיש לי להגיד, אגיד בוועדת חוץ וביטחון". 


סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm