ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הלילה (בין שלישי לרביעי) לרשת CNN האמריקאית, והתייחס למלחמה המתמשכת שהחלה לאחר הטבח הרצחני של ארגון הטרור חמאס בחודש אוקטובר האחרון. הריאיון מהווה חלק מניסיונות הבלימה של ראש הממשלה בתקשורת בעולם, לאחר קריאת התובע בהאג להוצאת צווי מעצר נגדו ונגד שר הביטחון יואב גלנט.  

מאחורי הגב של ישראל וארה"ב: כך סיכלה מצרים את עסקת החטופים | דיווח
אחרי גרמניה: מדינה נוספת בצעד דרסטי נגד תומכי חמאס

"הכנסנו סיוע לתוך עזה מהיום הראשון, וחמאס גנב אותו", ציין נתניהו בתגובה להאשמה כי ישראל מובילה באופן  מכוון לרעב בעזה. עוד הוסיף: "עשינו דברים שאף צבא אחר לא עשה כדי למנוע פגיעה באזרחים. בתחילת המלחמה נתתי הוראה לעמוד בכל חוקי המלחמה". 

ראש הממשלה התנגד לטענה לפיה הוא מעוניין ליישב את עזה, והודה כי חלק ממצביעי מפלגות הקואליציה לא מסכימים עמו בנושא זה. הוא טען כי יש לקיים בעזה שלטון אזרחי, תוך פיקוח של מדינות ערב.  "אם יש כאלה שרוצים שנשים שם את הרשות הפלסטינית שעדיין מחנכת ילדים לשנוא את ישראל ועוזרת למחבלים - זו זכותם, אבל זו לא עמדתי", הדגיש. 

בנימין נתניהו תוקף את האג. קרדיט: משרד ראש הממשלה (צילום :משרד ראש הממשלה)

כנשאל בנוגע לכך שלא קיים אפילו ריאיון אחד לתקשורת הישראלית מאז תחילת המלחמה, השיב: "זה לא נכון, קיימתי עשרות מסיבות עיתונאים עם התקשורת הישראלית". בנוסף, ביקש להזכיר את המענה לשאלות שהעניק לעיתונאים לפני מספר ימים, במה שכאמור לא היווה ריאיון מסודר: פגשתי גם עיתונאים ישראלים ברפיח , ונשאלתי על ידם איזה שאלות שהם רצו".