שר התקשורת שלמה קרעי ביקר היום (חמישי) בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, זאת לאחר שזו העבירה ביקורת על החרמת הציוד של סוכנות AP לפני מספר ימים. "היועצת המשפטית טועה, לא חשובה ולא קובעת", כתב. 

אביה של לירי אלבג חושף: המסר המצמרר שהעבירה לו מהשבי
פרסום סרטון התצפיתניות איחר את המועד? "העולם כבר זז מהתודעה" 

עוד הוסיף: "הכנסת חוקקה חוק ברור, הממשלה אישרה צווים מדויקים ואפילו ליועצת המשפטית הכל יכולה אין סמכות להפוך לילה ליום ויום ללילה. אז היא יכולה לדרוש מה שבא לה אבל ברגע שתהיה סכנה לחיילינו מגוף שידור שמעביר לאלג'זירה, נפעל באותו אופן, על פי החוק". 

גדוד 202 בצוות קרב חטיבת הצנחנים. קרדיט: דובר צה"ל (צילום :דובר צה"ל)

כזכור, לאחר פקחי משרד התקשורת בליווי משטרת ישראל פשטו שלשום על מתחם חברת החדשות "AP" בשדרות והחרימו ציוד צילום שנותן שירות לערוץ אלג׳זירה, שר התקשורת שלמה קרעי הודיע על החזרת הציוד.

מטעם משרדו של קרעי נמסר כי "משרד התקשורת פעל היום להחרמת ציוד שלמרות התראות חוזרות ונשנות העביר שידורים לאלגזירה על מיקומי כוחותינו בצפון הרצועה תוך סיכונם בהתאם לחוות הדעת הביטחוניות ולהחלטת הממשלה. הוריתי כעת לבטל את הפעולה ולהשיב את הציוד לסוכנות AP, עד לקבלת החלטה אחרת על ידי משרד הביטחון".

עוד נכתב: "אני מודה לעובדי משרד התקשורת בראשות המנכ״לית, למפקחים ולצוות המשפטי על העבודה המסורה. משרד התקשורת בראשותי ימשיך לפעול למניעת שידורים הפוגעים בביטחון המדינה ולסילוק שופר החמאס מישראל".