השר לשיתוף פעולה אזורי דודי אמסלם תקף היום (ראשון) בחריפות את עיתונאי חדשות 13 רביב דרוקר, שפרסם ביום חמישי תחקיר מקיף במסגרת תוכנית "המקור" על התנהלותה של השרה מירי רגב במשרד התחבורה.

עכשיו אפשר לספר: זה תרגיל הסחיטה של סמוטריץ' בתמורה לאישור רכש הטייסות
בריק נפגש עם נתניהו שש פעמים מאז אוקטובר: "האיש ירד מהפסים"

בפוסט שהעלה לחשבון ה-X שלו כתב אמסלם: "מר דרוקר, לא זכור לי תחקיר שלך על שרת התחבורה לשעבר מרב מיכאלי, שהעיפה ביום כניסתה לתפקיד מנהלים בכירים במשרד ומינתה מקורבים... שהסיטה מסילות רכבת כראות עינה, עבדה עבור המגזר הערבי וייבשה את המתנחלים, מינתה ראש לנת"ע רק לפי "כישורים" וכיוצא בזאת".

"איפה היית אז? או שהטרנד הוא רק לתחקר שרים מהליכוד? צביעות שכזו", תקף והוסיף: "כל שר רשאי לתעדף אנשים כרצונו ולפעול על פי השקפת עולמו, אבל שיהיה ברור - המשרד פועל תמיד רק לפי אמות מידה מקצועיות, ואם צריך רמזור מציל חיים בכפר שמריהו, אין ולא תהיה בהחלטה שיקולי פריימריז. אבל מה אכפת לך מהאמת".

מירי רגב (צילום: יונתן שאול, פלאש 90)
מירי רגב (צילום: יונתן שאול, פלאש 90)

התחקיר חשף מסמכים לפיהם, לכאורה, בלשכתה של שרת התחבורה רגב קיים דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור", על-פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואישים מרכזיים ברשות לסייע לשרה בפריימריז.

בנוסף התייחס דרוקר בין היתר לתקרית שהתרחשה בשנה שעברה כאשר רגב התעמתה עם מאבטחיו של שר הביטחון יואב גלנט, אירוע שהסתיים בדריסתו של מאבטח שב"כ.