החלק השני בתחקירו של העיתונאי רביב דרוקר על התנהלותה של השרה מירי רגב שודר הערב (ראשון) בחדשות 13, ובו נחשפו בין היתר אמירות של מקורבה של רגב, עופר מלכה.

הרב הראשי תוקף את שופטי בג"ץ: "איפה השכל שלכם?"| דיווח
"מחזקים את עמדת החמאס": נתניהו זועם על ההדלפות מעסקת החטופים

"אחים לנשק של חמאס. הם הסיבה הברורה והמיידית לטבח שקרה היום", כתב מלכה בקבוצת הוואצאפ המשותפת עם השרה, "המטבחון" ב-7 באוקטובר. בהמשך כתב בקבוצה על ראש האגף הביטחוני-מדיני במשרד הביטחון לשעבר והאלוף במיל' עמוס גלעד כי הוא "חולה נפש. הוא צריך לשבת בכלא על הסתה, המרדה ובגידה במולדת".

חשיפת האמירות מתחקיר מירי רגב- חלק 2 (צילום :באדיבות רשת 13)

על עיתון "הארץ" כתב: "צריך להוציא אותם מחוץ לחוק", ובהמשך באו אמירות נוספות כגון: "השרה, בקשה אישית שלי: הקבינט חייב לדרוש!!! ממפקד חיל האוויר את רשימת הטייסים שלא התייצבו. יש לשפוט אותם כבוגדים. יש דיבור חזק שיש משתפי פעולה עם חמאס כולל טייסים שבכוונה לא הגיעו".

כשהדובר של השרה, דודו סאסי, רשם כי "שקמה ברסלר מחקה פוסטים", מלכה הגיב לו: "צריך לעשות עם זה רעש שישרוף את המדינה. מתחילים להשמיד ראיות לוועדת חקירה". על כך ענתה רגב: "נכון. חייבים להגיד לעופר גולן (דובר ראש הממשלה)".

מירי רגב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מירי רגב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יונתן יוסף, נותן העדויות המרכזי בתחקירו של דרוקר ולשעבר ראש המטה המקצועי של רגב, הוסיף לומר כי לאחר מסיבת העיתונאים בה הכריזה על יציאתה לדרך של הרכבת המהירה, "לא עניין אותה יותר בכלל מה קורה עם הרכבת הזאת". עוד מוסיף יוסף כי רגב הרבתה לתעד כל פעולה שהיא ומשרדה עושים כחלק מהתכוננותה לוועדת חקירה שתבוא. 

כשמנכ''ל המשרד, משה בן זקן, הוציא הודעה מוקלטת בקבוצת הוואצאפ לפיה תושבי קיבוץ בארי ביקשו שהשרה לא תיכנס לקיבוץ, מלכה המקורב מיהר להגיב. "באיזו זכות לא נתנו לה להיכנס לבארי? זו אדמה של אבא שלהם? מי הם חושבים שהם? משרד התחבורה הוא אחד המפרנסים העיקריים של בארי. אולי שווה לצאת למכרז חדש אם מנהל בית הדפוס הוא זה שמסלק את מי שמפרנסת אותו".

הדובר סאסי הגיב גם הוא: "הם שמאל קיצוני הקיבוצים האלה. התקשורת עושה להם יח"צ. אני מזמן אמרתי שצריך להביא לשרה גמל וכאפייה. להתחיל לערוף ראשים. הפוליטיקלי קורקט מת". "צבועים", חיזק את דבריו וסיכם היועץ אבי בלומנטל.