היום (שלישי) יתקיימו הפריימריז במפלגת העבודה. ח"כ נעמה לזימי שוחחה בוקר עם אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103fm על התחדשות המפלגה נוכח הצטרפותו של יאיר גולן.

שוחד, מרמה והפרת אמונים: אפי נוה ואיתן אורנשטיין עוכבו לחקירה   
היועמ"שית לבן גביר: "זימון המפכ"ל לשימוע לא חוקי ועולה ממנו חשד לשיקולים זרים"

יאיר גולן בכנס מעריב (צילום :GO LIVE)

בפתח דבריה אמרה לזימי: "אני חושבת שאנחנו מסכימים גם על הדרך וגם על תפקיד המפלגה, ונכון שהשמאל הציוני מחדד עמדות ושקיימת התחדשות די מרשימה. יאיר גולן ממש הכפיל את מפקד המפלגה. אני גם רואה את התחושות. אני רואה גם מה אומרים האנשים שמצטרפים בהקשר של הבידול, כל הדברים שהאופוזיציה צריכה להוציא בצורה הרבה יותר נרחבת והמרכז מציע בצורה מאוד חלשה. אני מאוד מקווה שבקואליציה יהיה עמוד שדרה יציב ומבוסס. גולן מגלם את הדמות האידאלית במובן הזה, לחדש את המחנה ולהביא את הרעיונות הללו לקדמת הבמה". 

יאיר גולן (צילום: אבשלום ששוני)
יאיר גולן (צילום: אבשלום ששוני)

חה"כ הוסיפה: "אני כן רוצה לומר שבסופו של דבר כדי להרחיב את המחנה, צריך קודם כל לייצר אלטרנטיבה אמיתית. הקול הבאמת נכון, בעת הזו, גם של יאיר שמדבר על ברית אזורית, אל מול הימין שמביא אותנו להכרה במדינה פלסטינית. לי חשוב עתיד המדינה שלי, והמציאות בה אני חיה. ואם על כל דבר נעשה בהתייחס להלך הרוח העכשווי, מה אנחנו שונים ממי שאנו רוצים להחליף? אני רוצה שתגידו לי איך אפשר לבנות תשתית אחרת בלי לייצר את האלטרנטיבה הברורה שאומרת שיש תקווה אחרת". 

על הנכס החדש של המפלגה, יאיר גולן, אמרה לזימי: "יאיר גולן הוא הרבה יותר מהדרגות על הכתפיים שלו, הוא אדם שמביא חזון קוהרנטי לאיך המדינה צריכה להיות. לצמצם את ההקצנה זה גם להגדיל מחדש את גבולות הגזרה". 


סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm