מלחמת חרבות ברזל: צעקות וקריאות נשמעו היום (שלישי) בכנס איגוד הפסיכיאטריה במלון דניאל בהרצליה, בזמן נאומו של שר הבריאות אוריאל בוסו. "אתה השר, אתה אשם", צעקו בקהל בזמן שבוסו נאם, והמפגינים תוך כדי הניפו שלטים בהם נכתב בין היתר: ממשלת זדון, נחטפנו על ידי הממשלה. בחירות עכשיו.

"את לא רוצה להסתבך": יוסי כהן איים על התובעת הראשית לשעבר בהאג | דיווח
הכרת ספרד במדינה פלסטינית נכנסה לתוקף; כ"ץ תקף: "שותף להסתה לרצח"

למרות הקריאות הבלתי פוסקות השר בוסו המשיך לנאום כרגיל, ובזמן דבריו המפגינים לא הפסיקו לצעוק לעברו: "בושה, בושה. את כולם, עכשיו". הקריאות נשמעו לאורך כל נאומו של בוסו, עד שהשר ירד מהבמה.

כזכור, אמש פורסמה הודעה בקבוצות של מפגינים, ובה קראו לבוא למחות נגד השר בכנס: "בואו לקבל את פניו של בוסו, ולשאול אותו אם הוא לא מתבייש להיות חבר במפלגה (וממשלה) שעושה הכל כדי לקמבן חוק השתמטות בזוי בזמן מלחמה, ויורקת לכל חיילי צה"ל והמילואימניקים הגיבורים בפרצוף".

עוד נכתב בהודעה: "לידיעת השר להפקרת הבריאות, רק השבוע עדכן אגף השיקום במשרד הביטחון שהוא נערך לקליטה של כ-20,000 נכי צה"ל חדשים עד סוף 2024. ובמה הממשלה הארורה הזאת מתעסקת? בהשתמטות ובביזת כספי ציבור בזמן מלחמה, לצורך שימור שלטונה.

על הדרך הם גם מפקירים את החטופים, את הביטחון, את 200,000 הפליטים הישראלים מצפון ומדרום, מרסקים את הכלכלה, את יחסי החוץ, ועדיין מנסים לחסל את מערכת המשפט. ידע כל משת"פ של ממשלת הטבח, ההפקרה, הביזה, ההשתמטות והחורבן האכזרית והפושעת: זעם העם ירדוף אתכם לכל מקום, עד שתעופו הביתה".