מלחמת חרבות ברזל: בן כספית וינון מגל דנו היום (שלישי) בתוכניתם ב-103FM על התקדמות המלחמה ברצועת עזה על רקע הכניסה לעיר רפיח.

"אתה השר, אתה אשם": קריאות נגד השר בוסו בזמן נאומו בהרצליה | צפו
תרחיש האימים של ישראל: הפסקת אש בעזה, ללא החזרת חטופים

בן: "נתניהו לא מוכן לשמוע מילת ביקורת". 

ינון: "אתם כל הזמן כותבים ששיתוף זה לאו דווקא הסכמה. עכשיו יאיר נתניהו שיתף, וזו כבר דיקטטורה. איפה הייתם בכל הסרבנות שלכם? אתה שיתפת את כל יוצאי המ"מ והסייבר ההתקפי, ו-8200, כל נפיחה שהם היו אומרים על סרבנות היית משתף אותם. זו שעתם הרעה ביותר של כמה מהפרשנים הצבאיים. זה נהיה אירועים פוליטיים. אני לא רוצה להיכנס לשמות. פרשנים צבאיים הפכו לפרשנים פוליטיים במסגרת הקמפיין שלכם של רק לא ביבי".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ינון: "אתם לא עוזבים את הארץ, הארץ מקיאה אתכם, זה לא שאדם מקבל החלטה לעזוב את הארץ. זה כתוב במפורש בתורה. שמי שלא עובד לפי מה שכתוב, הארץ מקיאה אותו. יש תפריט. אתה הולך בדרך השם, אתה בארץ. אתה לא? בבקשה, ביי, להתראות. אני כשאני מדבר איתך אני מסתכל על המסך, רואים את שנינו מדהים. גידלתי זקן לעומר, והוא זקן לבן".

בן: "יש שלושה עומר בשבי חמאס, זו האסוציאציה שלו. מה הפאנץ'? מי שקשה להם להסתובב בחוץ אלה השרים של הממשלה שלך, מי שלא הלך לאף טקס רשמי של יום העצמאות הוא ראש הממשלה שלך, כי הוא פחד להתעמת עם בני האדם. מירי רגב, גם אחת שלא יכולה להסתובב בשום מקום בלי שפותחים עליה ג'ורות, לא נתנו לה להיכנס לבארי".

"אחד המקורבים שלה שמתברר כחלאה לא קטן, דרש בקבוצת הוואטספ להתנקם בבארי להפסיק את דפוס ההתקשרות איתה. אתם מבינים מה הוא הביא עלינו פה? ועל לעזוב את הארץ, לא אני שיניתי את השם שלי לבן ניתאי, נפילת אחיו גרמה לו להתהפך ולחזור לבוא. הוא אמר לצוות המו"מ שהם לא יודעים לנהל משא ומתן, והייתי בטוח שהתקרה תיפול".

"הוא אומר שהם לא יודעים לנהל מו"מ. זה שנתן לשקד את תיק המשפטים בדקה ה-90, זה שמכר לבן גביר וסמוטריץ' את כל מדינת ישראל, נתן 1,027 מחבלים לסינוואר תמורת חייל אחד. תראה את הממשלה הזו. לפני יומיים מאי איחרה שעתיים למטוס אל על וכל המטוס חיכה, השר פורוש הביא את משפחתו להילולה במירון בתפקיד הנהגים שלו".

ינון: "מה שאמרת לגבי רגב, היום בהארץ ציירו אותה כנוחבה בדרך לבארי. אבל כשציירו את חיות עם החייל, יועמ"ש בית המשפט איים בסנקציות על העיתון. אבל מירי רגב, נוחבה, רוצחת מתועבת בדרך לבארי, זו אחלה קריקטורה. זה הסיפור שלכם". 

בן: "מי שבקבוצת הוואטספ שלה דורשים להתנקם בבארי, שלא תתפלא שהיא מצוירת כאן". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm