חבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד אליהו רביבו, ביקר היום (שלישי) את התנהלותה של מירי רגב בראיון בערוץ הכנסת והגיב על הפרשה שנחשפה בתחקיר "המקור" בערוץ 13. כזכור, התחקיר חשף מסמכים לפיהם בלשכת השרה קיים דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור", על פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואישים מרכזיים ברשות לסייע לרגב בפריימריז.

מירי רגב, רביב דרוקר (צילום: מיכה לובטון,יונתן שאול, פלאש 90)
מירי רגב, רביב דרוקר (צילום: מיכה לובטון,יונתן שאול, פלאש 90)

ח"כ רביבו אמר: "מצופה מאיתנו כאנשי ציבור לעמוד בביקורת ולהתייחס - הייתה כתבת תחקיר, יש לך מה להגיד על זה? תעמוד מול המצלמה, דבר עם הקהל, תפריך או תתנצל". 

אחרי החלק השני של התחקיר, מירי רגב עונה על הכל: "העשייה מדברת בעד עצמה"
"לא מפתיע אותי בכלל": מרב מיכאלי סוגרת חשבון עם מירי רגב

חה״כ אליהו רביבו (צילום: דוברות הכנסת)
חה״כ אליהו רביבו (צילום: דוברות הכנסת)

"מצופה מאיתנו כאנשי ציבור לעמוד בביקורת ולהתייחס - הייתה כתבת תחקיר, יש לך מה להגיד על זה? תעמוד מול המצלמה, דבר עם הקהל, תפריך או תתנצל" ח"כ אליהו רביבו בתגובה על התחקיר שפורסם כנגד השרה מירי רגב@revivoeliyahu @YuvalKarni pic.twitter.com/6KvYmnz24J

בתחילת השבוע שודר החלק השני של התחקיר בתכנית "המקור". מיד עם שידור החלק השני של התחקיר, השרה רגב, באמצעות עורכי דינה, פרסמה התייחסות נרחבת לכלל הטענות שהועלו בתכנית. "קיבלנו לידנו את השאלות הרבות (מאוד) שהעברתם לנו. מדובר באוסף של שקרים, טענות שווא, חצאי אמת וסילוף של המציאות", נאמר בפתיחת הדברים". 

מירי רגב (צילום: יונתן שאול, פלאש 90)
מירי רגב (צילום: יונתן שאול, פלאש 90)

עוד נכתב בתגובה הרשמית מטעם השרה כי "הטענה כאילו משרד התחבורה יצר מעין 'רמזור' לתיעדוף רשויות בהתאם לזיקה פוליטית היא שקר גס. לא היה ולא נברא. מדובר בהמצאה של יהוסף. לא פחות. מבדיקה במשרד עולה שהטבלה שהצגתם בכתבה (המכונה "רמזור") אינה מוכרת לאף גורם במשרד התחבורה, לרבות השרה, ואין לה שום קשר למציאות".