הקריאות לבחירות בהפגנות ברחבי הארץ בשבועות האחרונים העמיקה את הקרע הפוליטי ואת הקיטוב של מחנות הימין והשמאל בעם. העיתונאי ינון מגל התבטא על כך הבוקר (רביעי) בתכניתו עם בן כספית ב-103FM ותקף: "אתם מחלישים את רוח העם, אתם פוגעים בעם ישראל. אתם ממש פוגעים בעם ישראל בזמן מלחמה. אתם מטורפים. תירגעו. קחו נשימה, תבינו שלבכם לא במקום הנכון, תבינו שאנחנו עם אחד שצריכים לנצח במלחמה. תפסיקו לפגוע בעם ישראל".

יאיר גולן יגייס פעילי מחאה? "הולכים להקים מחנה שיחייב איחודים"
"חמאס יכול לעשות סדר בבלגאן": מה עומד מאחורי פרסום סרטון החטוף של הג'יהאד?

מגל פתח את דבריו עם שקמה ברסלר, פרופ' לפיסיקה במכון ויצמן שהפכה לדמות מוכרת עם התנגדותה לרפורמה המשפטית, וסיפר עליה: "אתמול בצהריים היא נכנסת למכון ויצמן, יש שם דוכן של הנחת תפילין, היא מתחילה לצעוק על האנשים שם שהם עוברים על החוק, היא עומדת על מעבר חציה עם האוטו. לא הרפורמה המשפטית, לא שחיתות שלטונית, לא מחדל 7 באוקטובר, לא החטופים בעזה, לא הגז, לא השוחד, לא הסקרים. מפריע לשקמה ברסלר, יצא המרצע מהשק, היא מתחילה לצעוק על אנשים שמניחים תפילין. אתם קולטים עם אילו אנשים אתם מתעסקים פה?".

שקמה ברסלר  (צילום: אבשלום ששוני)
שקמה ברסלר (צילום: אבשלום ששוני)

"כל הטוב שהאיש הזה הביא לנו, והרס לנו את החיים ואת המדינה, ואולי את העתיד, זה הס מלהזכיר", הגיב לו כספית. "נמשיך לדבר רק על ביבי כי הוא מחולל האסונות של עם ישראל, ואת זה יודעים הביביסטים עמוק בתוך לבם. מלאך חבלה כזה מעולם לא ראינו, אין יום שהוא לא עושה משהו שמסכן את כולנו. אתמול טינפת בטינוף שאין יותר ממנו את מד"א. אמרת שהם פחדו להיכנס לאופקים".

"לא רק שעשית את זה", המשיך כספית, "לא היו לך נורות אדומות כשאתה מצטט את אלמוג כהן. אמרתי לך שכשאומרים דבר כזה צריך קודם לספור עד 10 ולבדוק אם זה נכון. אלמוג כהן התנצל, ולא רק שהם היו באופקים אלא איבדו שם פרמדיק. צייצת את ההתנצלות של אלמוג כהן, אז תתנצל גם אתה".

אלמוג כהן (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
אלמוג כהן (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

מגל סירב להתנצל וכספית השיב לו: "כשאתה משמיע משהו, אתה אחראי פה. אתה המגפון של הזוהמה בישראל". מגל לא נשאר חייב ואמר לו: "אין מישהו שמקלל יותר ממך, אתה מאבד שליטה, מתחיל לצעוק. אני צוחק ואתה צועק. אני מכונת הרעל? תסתכלו על הטורים שלכם, על השידורים שלכם, תסתכלו מה אתם אומרים. כמה טינופים על נתניהו? מה לא אמרתם עליו? אתם גורמים לזה שנפסיד".

בן כספית חתם את הדברים וסיכם: "אתם מפרקים את הצבא כבר חודשים. כל מילה שכתבתי על מלאך החבלה משנות ה-90 התגשמה, רק הרבה יותר גרוע משחשבתי. מר נתניהו, המדינה יכולה להסתדר מצוין בלעדיך, זה הוכח. כשאנחנו רואים איך זה מתנהל, את האיכות, את הניהול, של המכירה הפומבית של כל מה שחשוב פה".