אמש (שלישי) אושרה בקריאה טרומית הצעת חוק של ח"כ צבי סוכות - "הקפאת כספים ששילמה הרש"פ בזיקה לטרור". החוק, למעשה, יחלט את הכספים שמדינת ישראל מקזזת לרשות הפלסטינית ויוסיף אותם לקופת המדינה. חברי הכנסת הערבים התלהמו במהלך ההצבעה. בין היתר, נרשם עימות בין ח"כ סוכות לח"כ אחמד טיבי.

משה גפני יתפטר? זה האולטימטום שהציב לנתניהו

מעל דוכן הכנסת, סוכות הטיח בטיבי: "מה שאנחנו עושים פה זה לייבש את הכסף לרשות הפלסטינית שהיית היועץ שלה. זה מה שאנחנו פה. היית היועץ של ערפאת, תתבייש לך. גם אותך נעיף בסוף רק התחלנו. זה מתחיל בלייבש את הכספים, נמשיך עם להעיף אותך לסוריה. היית יועץ של רב המרצחים, כמה דם יהודי יש לך על הידיים".

ח"כ ווליד טאהא עלה לנאום ותקף באופן קשה את ח"כ סוכות ואת שר האוצר סמוטריץ': " עלו לדוכן שני גזענים חשוכים, שני פושעים. אחד מהם נתפס עם כמות גדולה של דלק. הוא לא התכוון להדליק איתה מדורה, הוא כנראה רצה להדליק משהו אחר. ואחד שהשתלח ומשתלח כל יום באזרחים הפלסטינים התמימים, הנמצאים תחת כיבוש, בשטחים הכבושים. שני אלה, שמפקדים על נערי הגבעות, שגונבים מאדמה פלסטינית כבושה – שני אלה במקום להיות בכלא, קובעים את המדיניות במדינת ישראל. איזה ביזיון".