אבי מימרן מרדיו קול חי, התראיין היום (חמישי) ב-103FM, והתבקש להתייחס לסגירת איילון בשל העבודות שלא יתקיימו בשבת. "אני מציע שפשוט ישימו שלטים להחזיר את החטופים או נגד ההפיכה המשטרית, ואז אוטומטית החסימה תהיה לגיטימית", השיב באופן ציני. 

מציג גרף "נרצחי העוטף" בערוץ 14: "שמאלנים, צועקים 'עכשיו, עכשיו', להחזיר את החטופים"
חזרנו לציר פילדלפי: זה מה שצה״ל מצא במעוז חמאס | כל המידע שאפשר לספר

מה היית עושה אם הבת שלך הייתה עכשיו חטופה 8 חודשים?
"הייתי עושה בדיוק מה שעושות משפחות החטופים.

אז מה אתה בא בטענות?
"אני לא בא בטענות, אתה התחלת בזה שאתה מתלונן על סגירת כביש. אתה יודע מה זה איילון כל השבוע? אפשר להפגין ואפשר למחות, חסימת איילון התחילה הרבה לפני שנחטפו אנשים בשבעה באוקטובר. נהיה נוהל שאפשר לחסום את איילון, זה התחיל עם יריב לוין והסיפור. 

פעילות צה"ל ברפיח 28.5.2024 (צילום :דובר צה"ל)

לאחר מכן, נשאר בנוגע להמשך הביקורת בקרב הציבור החרדי על הגיוס בצה"ל, זאת על אף המלחמה הקשה והמתמשכת. "ההסתכלות היא קצת שונה. קודם כל, יש חיילים לצערנו הרב שגם היום, כל יום יש לנו לצערנו הרב חללים", השיב. 

זה לא הכמויות, זה לא בפרופורציות. כל אחד קדוש. ברמת המאקרו לא יכולים לשקר לעצמנו
"אני לא רואה הרוג אחד מ־8200". 

בתגובה, תקף אותו המגיש ברק סרי: "אמירה איומה, אטומה. מציע שתחזור בך". עם זאת, הוא סירב לכך: "זו לא אמירה איומה ואני לא חוזר בי, למה אני שאחזור בי? אני רואה הרוגים רק מהחי"ר, היחידות המיוחדות, לא רואה הרוגים מכל החילות. אני לא חוזר בי, יש חילות בהם נהרגים חיילים בשדה הקרב כל יום, ויש חילות ותפקידים בצבא שבהם לא נהרגים חיילים כי הם בעורף.

המדד מי נהרג ולא נהרג הוא לא המדד לשירות. אתה יכול לשרת את מדינת ישראל בזמן מלחמה גם אם אתה לא מסכן את חייך, גם אם אתה לא נמצא בחזית, אם אתה לא חוטף כדור. אתה עדיין נקרא משרת את מדינת ישראל בזמן מלחמה, ולכן אני מכבד את 8200. לכן אני לא סופר כמה הרוגים יש פה, כמה פה וכמה פה. אם אתה משרת את מדינת ישראל והעם היהודי בתקופה הזו, אני איתך. אבל אם אתה בטלן ומבריז מהשירות אתה חצוף ואתה חייב להתגייס".