הפרשן לענייני ערבים של חדשות 12, אוהד חמו, שוחח הבוקר (ראשון) עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM על ההצעה הישראלית לעסקת חטופים, אותה חשף הנשיא ביידן, ועל תגובת חמאס.

בכיר בקואליציה ל"מעריב": "אם נתניהו יקבל את העסקה - הוא גמור בליכוד ובימין"

"התשובה היא לא, זה היה כן אבל כדי להיתפס לא סרבנים. הם אומרים שהם בוחנים את העסקה בחיוב, אבל ההצעה של ביידן לא כוללת את אחמד הדברים שהוא הכי עקבי, ההצעה שלו מבטלת את הפסקת המלחמה ואת הערבויות האמריקניות שישראל לא חוזרת ללחימה חודש, חודשיים אחרי", אמר חמו.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בנוסף קידם חמו את הכתבה שלו שתשודר הערב במהדורה המרכזית, שתעסוק בתימן והחות'ים: " אני מסתכל על ציר הרשע, עשינו את זה באיראן, בסוריה, בלבנון, עבור מרבית הישראלים המילה החות'ים לא הייתה מוכרת. אדם אמיד בצורה יוצאת דופן, תושב צנעה, שונא את החות'ים ובעיקר מפחד, התחושה שלו היא שאחרי עשור כמעט של מלחמה מול הסעודים, מלחמה שמרסקת את תימן, הוא אומר שאנחנו לא רוצים להיקלע לעוד הרפתקה כזו, אבל רואים שהחות'ים מובילים אותם למלחמה נגד ישראל. השנאה נוכחת ברמה הכי ויזואלית. אנחנו מדברים על הפגנות שבועיות עם אלפי משתתפים, בני 13-14 עם נשקים".

"תימן מחולקת ל-3, והחלק עם החות'ים הוא החלק עם הכי הרבה תושבים. אותם החות'ים מביסים את סעודיה הגדולה. הסכסוך נוכח שם בכל מקום", הוסיף.