מלחמת חרבות ברזל: קריאות בוז נשמעו הערב (שני) נגד צ'אק שומר, לאחר שחבר הקונגרס מייק לולר אמר, כי החוק הדו-מפלגתי למודעות לאנטישמיות ממתין רק לו שיעלה אותו להצבעה בסנאט, בוועידת הג'רוזלם פוסט 2024 שמתקיימת בניו יורק.

סינוואר קיבל החלטה לגבי העסקה: כך 'נקבור' את ישראל בלי לירות כדור אחד
הותר לפרסום: קיבוץ נירים הודיע על מותו של החטוף נדב פופלוול בעזה

כנס הג'רוזלם פוסט 2024: "מפגינים אנטי ישראליים לבושים חולצות עם דגל פלסטין ו"ישראל אשמה ב-9/11" פרצו בצעקות בזמן שחבר הקונגרס ריצ'י טורס החל לדבר". המפגינים פונו במהרה, וחבר הקונגרס טורס אמר: "אני ציוני. תמיד הייתי ותמיד אהיה. זה הדבר הנכון, ושום דבר לא יגרום לי להפסיק. תמיד אגן על היחסים בין ארה"ב וישראל".

חבר הקונגרס טורס. קרדיט: ג'יי פוסט (צילום :כנס ג'רוזלם פוסט)

כזכור, שומר אמר בנאום בסנאט בחודש מרץ, כי הוא לא מאמין שנתניהו מתאים להוביל את ישראל לקראת סיום הלחימה. בליכוד השיבו בחריפות: "מצופה מסנאטור שלא יחתור תחת המדינה".

שומר אמר שהוא לא מאמין שנתניהו מתאים להוביל את ישראל לקראת סיום הלחימה, משום שנראה שהוא דוחה את רעיון המדינה הפלסטינית. "אף אחד לא מצפה מראש הממשלה נתניהו לעשות את הדברים שחייבים לעשות כדי לשבור את מעגל האלימות, לשמר את האמינות של ישראל על הבמה העולמית, ולפעול לפתרון שתי המדינות", אמר וקרא לקיים משא ומתן על "מדינה פלסטינית מפורזת לצד ישראל".