שדרני 103FM בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם הבוקר (שלישי) בדיון סוער על המציאות הפוליטית והביטחונית בישראל. בעוד מגל מתח ביקורת על המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שחוסמים את איילון ו"לא מרוכזים באויב", לדבריו, כספית שיתף בכאב את תחושותיו לנוכח הצפון הבוער, ונזכר בפרסום של "ידיעות אחרונות" משנת 2002 לפיו אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, שהוקלטה בשיחת טלפון שקיימה עם פעיל הליכוד שמשון דרעי, אמרה: "ביבי הוא מנהיג שגדול על כל המדינה הזאת, הוא באמת מנהיג בקנה מידה לאומי. במדינה הזאת כולם רוצים להישחט ולהישרף? יאללה, למה הוא צריך להתאמץ כל כך? נעבור לחוץ לארץ. שהמדינה הזאת תישרף".

חמאס וחיזבאללה עלולים לשחזר את המתקפה האיראנית? "לא תרחיש דימיוני"
חדשות רעות לישראל? סקרים בבריטניה חוזים: צפוי מהפך מטלטל בבחירות

בפתח השיחה אמר מגל: "אתמול חסמו את איילון ואני שואל - מה אתם רוצים? אנחנו במלחמה, אתם פשוט מטורפים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים באויב. תרגיעו, זוזו. המטרה שלכם היא אחת, להפיל את נתניהו. לא מעניין אתכם כלום. הוא נוסע לקונגרס, 'אל תיסע'. תבואו בטענות לגנץ ואיזנקוט. זה הזמן לצאת מהממשלה? האובססיה והפתולוגיה, השנאה והקנאה, מוציאים את האדם מן העולם ואת יוצאים מהעולם כשסינוואר ונסראללה מסתכלים ונהנים מכם, הם מצטטים אתכם".

בתגובה אמר כספית: "מה שהיה פה בלילה גרם לי לבכות. התקשרו עשרות אנשים מקרית שמונה שניסו לעצור את האש. נזכרתי שהיא אמרה ש'המדינה תישרף', המדינה נשרפת. תנסו לחשוב אם בנט היה ראש הממשלה. הם ממשיכים באותו ריקוד של הסתה, באותו ריקוד של האשמת כולם. איפה ראש הממשלה? בהכנות לנאום. כי כל מה שהוא יודע לעשות, זה לנאום".