שרת התחבורה מירי רגב לא מפסיקה להפתיע, והערב (שלישי) ניצלה הזדמנות לפרגן להישגיה המפוארים של הממשלה הנוכחית. בריאיון לרדיו קול חי אמרה: "עשינו דברים מדהימים, תושבים רבים חיים בבתי מלון על חשבון המדינה, הבאנו תקציבים לשיקום הצפון והדרום".

בהמשך ציינה את אישור פרויקט הרכבת מקרית שמונה - שכזכור, עומדת ריקה מתושבים כבר שמונה חודשים, ובימים האחרונים עלתה באש בשריפות שנגרמו בשל ירי רקטות.

מפלגת "יש עתיד" מיהרה להגיב לדיווח ושלחה עקיצה: "הגשר מעל כביש 1 מחובר יותר ממנה". חברת המפלגה שלי טל מירון הוסיפה: "לא טוב דודו! תוסיף קצת רגש. אולי לחטופים, לעקורים ולכל קורבנות ממשלת המחדל שלכם".

לפחות תהיה לנו רכבת. נזקי שריפת ענק בצפון כתוצאה מירי רקטות (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
לפחות תהיה לנו רכבת. נזקי שריפת ענק בצפון כתוצאה מירי רקטות (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

גם ח"כ משה גפני, יו"ר ועדת הכספים, מצא היום זמן לאמירה תמוהה כאשר שאל בוועדה "איך אתם מסבירים את זה שדירוג האשראי לא ירד?" נזכיר, כי סוכנות S&P וכן סוכנות "מודי'ס" הורידו את דירוג האשראי של ישראל. עם זאת, סוכנות הדירוג פיץ' השאירה את דירוג האשראי על כנו.

בתגובה, הזכירה לגפני ח"כ אורית פרקש הכהן: "ירד עם תחזית שלילית, חיים בסרט". ח"כ ולדימיר בליאק השיב: "שתיים מתוך שלוש חברות אשראי הורידו את הדירוג, ואנחנו בדרך להורדה נוספת". פרקש הכהן הוסיפה: "באף מלחמה דירוג האשראי לא ירד ככה".

חבר ממשלה נוסף שהביע חוסר בקיאות חמור בנוגע לתחום שבו הוא עוסק הוא שר השיכון יצחק גולדקנופף, שהתקומם בחודש שעבר על ביטול הילולת המירון בשל הסכנה לירי רקטות. "זה יגיע לדיון, יהיו דעות, יהיו הבנות. את צפת ומטולה לא סגרו, אבל את זה כן? כל העולם מחכה למירון", אמר אז בריאיון.