שרת התחבורה מירי רגב הצליחה לעורר אמש סערה כשאמרה על מפוני הצפון והדרום כי הם "ישנים במלונות על חשבונינו", דהיינו חשבון הממשלה. בריאיון לתכנית הרדיו של אריה גולן בכאן רשת ב' התייחסה היום (רביעי) רגב לציטוט וביארה את דבריה: "הדברים יצאו מהקשרם. חבל שלא נתנו את כל האמירות שלי. ברור לחלוטין שלא נוח בבתי המלון, אני נפגשת עם המפונים, אבל לכולם ברור שהם שם כי אנחנו דואגים לביטחונם".

פיצוץ בבסיס בדרום הארץ: תשעה לוחמי צה"ל נפצעו בדרגות שונות
מה היה שם? כך השיחה הכושלת של נתניהו עם סאליבן הובילה לנאום ביידן

"ברור שאי אפשר להחזיר אותם למציאות של 7 באוקטובר", הוסיפה השרה. "כרגע אין דרך אלא שיישארו בבתי המלון, וששנת הלימודים בעזרת השם תיפתח כסדרה. אני מקדמת צדק תחבורתי, כל משרד עושה את שלו כדי להיטיב עם אזרחי ישראל. זו שנה מורכבת שבה צריך להחזיר את הביטחון וזה מה שהממשלה עושה".

בהמשך הגיבה על סוגיית המתיחות בצפון, שם פרצו לפני יומיים שריפות ביישובי קריית שמונה והסביבה: "הנושא הצפוני מטריד אותנו. קיימנו דיונים בקבינט, ברור לחלוטין שאזרחי הצפון לא יחזרו לאותה מציאות של שבעה באוקטובר. זה ייפתר או בהסדרה או במלחמה. לא רוצים ליצור מצב שעוד כמה שנים שבעה באוקטובר יחזור. את האחריות שלנו ושל הצבא נבדוק ביום שאחרי. כרגע צריך להחזיר את החטופים, לחסל את יכולות חמאס ולהחזיר את התושבים הביתה".

לגבי התמיכה בעסקה הנוכחית השיבה: "אני לא אוהבת שמדברים על עסקאות מעל גלי האתר, זה לא מקדם אותנו להשבת החטופים. אנחנו מחויבים להחזרת החטופים, כל יום שעובר זה נצח עבורם. כל מי שמדבר על עסקה כזו או אחרת לא מכיר את הפרטים. כשתהיה עסקה שחמאס יסכים לה יביאו אותה לקבינט ואז נוכל לדבר".