סערה פרצה אמש לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו נמנע מלהיפגש עם ראש עיריית קריית שמונה במהלך ביקורו בעיר. יוסי שלי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, התראיין היום (חמישי) ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס לדברים. "אנחנו שמים את כל הכוח בצפון, זה הזמן והעת. הייתה החלטה, תפסת אותנו ביישום - זו כרגע המטרה", ציין.

בקרית שמונה זועמים על נתניהו: "לא דיבר עם ראש העיר מתחילת המלחמה, אנחנו נטל עליו"
בן גביר נגד הרמטכ"ל: "עובדים עם תפיסה יותר מדי מוסרית והומנית"

עוד הוסיף: "מפה אני מתכוון לנסוע למטולה, לפגוש את ראש העיר. נשב על התכנית, נדבר על השיקום גם הארוך טווח, נסכם תקציבים מיוחדים להחזיר הכול למסלולו ברגע שיהיה אפשר".

בנוגע לחזרת תושבי הצפון לבתיהם בעתיד, אמר: "בסוף מדינת ישראל יש לה את החוסן שלה. אני מאמין בתושבים, אנשים יחזרו. ניתן את הפתרונות, בעיקר פתרונות ביטחוניים. ככל שיהיה פתרון ביטחוני טוב, אני מאמין שכולם יחזרו. ברור שיהיה בסוף, חייב, אחרת אין לנו זכות קיום".

פעילות צה"ל בציר פילדלפי (צילום :דובר צה"ל)

כמו כן, ניסה שלי לצנן את הסערה סביב ביקורו של נתניהו בקריית שמונה: "בקריית שמונה ניישר את ההדורים, הכול יהיה בסדר. קרתה איזו תקלה, שאני כמובן לא שמח עליה. עם ישראל עם אמוציונלי, כולנו".

לסיום, אמר: "אני פחות בטקטיקה הצבאית, יש ממשלה רחבה. יש שני רמטכ"לים, שני שרי ביטחון. הנושאים הביטחוניים אני פחות שם. אותי מעניין הביצוע, לכן אני פה. אנחנו מתעסקים בעבודה נטו".