המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי פרסם אמש (חמישי) בשעות המאוחרות ציוץ בעברית, מה שהוא מרבה לעשות מפעם לפעם. הוא כתב: "אנחנו רואים את תחילת הסוף של היישות הציונית, היישות הזאת נמסה בהדרגה מול עיני העולם". הגולשים הישראלים לא נשארו אדישים והציפו אותו בשלל תגובות, חלקן משעשעות במיוחד.

חמינאי בטוח: "מה שחמאס עשה, סיכל את הנורמליזציה של ישראל"

מבין המגיבים היו לא מעט אנשי תקשורת. העיתונאי חיים לוינסון כתב: "אפילו כבשה לא הייתה נוגעת בך". הכתב הצבאי של מאקו, שי לוי, כתב: "ברור נשמה. אתה יודע איזה חם היה היום". כתב חדשות חוץ של רשת 13, יוסף ישראל, הגיב: "לך שב על קקטוס". עורך האתר "בחדרי חרדים" לשעבר, אברהם גרינצייג, כתב: "קח סיבוב על מסוק, יעשה לך טוב. ראיסי מחכה לך".

לאור מותו של נשיא איראן אבראהים ראיסי בתאונת מסוק בחודש הקודם, הרטוריקה של מסוק הייתה שכיחה בקרב המגיבים הישראלים: "אלי קופטר בדרך", "תעלה כבר על מסוק", "מסוק מחכה לך" ועוד דברים בסגנון הזה.

מבין המגיבים הישראלים, היו כאמור כאלה שהוסיפו פן משעשע לכל הסיפור. אחת מהם כתבה: "ואו חשבתי שלמישהו שמשקיע כל כך הרבה כסף בשיווק ופרסום לא יהיו לך שגיאות כל כך חמורות בעברית. נמס- דבר שהומס בתוך דבר אחר, התפזר באופן אחיד על פניו. ככה שלהגיד שהישות הציונית נמסה זה כמו להגיד שהיא מתפזרת באופן אחיד בכל ארץ ישראל/ בכל העולם שזה דבר נהדר על פניו. וגם אם הכוונה היא- הפשירה הישות הציונית והפיקה ממנה מים חיים שמרווים את מעיינות העם היהודי ותומכיו בכל העולם הרי שזהו דבר נהדר! תודה נשמה, איך אומרים - 'בא לקלל יצא מברך'" וצירפה קישור לעמוד של האקדמיה הישראלית ללשון.

גולש נוסף הרחיק לכת והשתמש בבמה בשביל לקדם את מכירת רכב היונדאי שלו: "מנצל את הטראפיק של חמינאי למכירה i20 שנת 2016 יד שלישית, לרציניים בלבד".