סערת ענק ברשת פרצה היום (שבת) לאחר שמשרד ראש הממשלה צייץ בחשבון הטוויטר הרשמי את שיחותיה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו עם משפחות החטופים. בציוץ נכתב כי עם רוזיטה זיו, אימו של שלומי זיו ששוחרר וחזר הביתה במבצע צבאי הירואי יחד עם נועה ארגמני, אלמוג מאיר ז'אן ואנדרי קוזלוב.

"ראיתי את הטיל, הייתי בטוחה שאמות": העדות המצמררת של נועה ארגמני | דיווח
"רק כשיש הצלחות הוא פתאום מופיע": אחות החטוף זועמת על נתניהו | בלעדי ל"מעריב"

בציוץ נכתב כי רוזיטה זיו ביקשה להודות לראש הממשלה נתניהו ולרעייתו שרה על ההירתמות והליווי האישי לאורך כל התקופה: ״אין לי מילים איך להודות לכם. שאף אחד לא יעשה עוול ויגיד שראש הממשלה לא רוצה להחזיר את החטופים. האמנתי בזה מהיום הראשון ואני יודעת שהוא עושה הכל כדי להחזיר את כולם״. 

שרה נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי)
שרה נתניהו (צילום: אוליבייה פיטוסי)

מנגד נמסר כי הגברת נתניהו ביקשה למסור חיבוק גדול לכל המשפחה: ״אמרתי לכם שהילד שלכם יחזור. כשבעלי יצא בבוקר לא הפסקתי לדאוג, לקוות ולהתפלל. אין מי שלא מאושר היום וזוקף את ראשו בגאווה. אני מחבקת יחד אתכם את משפחתו של גיבורנו, לוחם הימ״מ ארנון זמורה ז״ל, שראש הממשלה יקרא את המבצע על שמו״.

לאחר מכן שוחחה שרה נתניהו בטלפון עם יעקב ארגמני, אביה של נועה ארגמני. יעקב ארגמני: ״ברוך השם. הודיתי לראש הממשלה ואני מודה לך - הוא הבטיח לי שיעשה והנה הוא עשה. יש לנו ראש ממשלה חזק ואמיץ. בעזרת השם אני מאמין שראש הממשלה, עם הצבא שלנו, יביא את כל החטופים שלנו״.