חברת הכנסת טלי גוטליב, נקלעה היום (ראשון) לעימות חריף סביב הדיון על חוק הגיוס מול הכתבת הפרלמנטרית של עיתון "הארץ" נעה שפיגלר, במסגרת הריאיון לערוץ הכנסת. הרוחות התלהטו, כאשר השתיים שוחחו לגבי הדרישה של גוטליב כי החוק יהיה שוויוני לכולם ובתוך כך היא רוצה כי ערביי הארץ יביעו את נאמנותם לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.

יחזקאלי טוען: אתמול נפל דבר - תושבי עזה קמו למחירון חדש לגבי החטופים

שפיגלר ביקרה את הגישה הזו של חברת הכנסת וזו תקפה את העיתונאית בחזרה: "אני עסוקה בלאהוב את העם שלי ולהסתכל למציאות בעיניים. את אולי עובדת בעיתון שמפאר את חמאס בזמן מלחמה, אני עובדת אצל עם ישראל".

שפיגלר השיבה: "ללכת לעיתון שאני עובדת בו זה נורא קל וזה גם נהיה הספורט אצלכם חברי הכנסת. אני עיתונאית ושי לי שאלה אלייך, בבקשה, מאחר ואמרת שאת יוצאת מנקודת הנחה שערבים הם קודם כל לא נאמנים למדינת ישראל, מה גישתך לזה שבצבא הגנה לישראל משרתים בדואים ודרוזים?".

גוטליב שוב חזרה על דבריה ואמרה:"זה לא מה שאמרתי. אני משווה בין ערבים לחרדים בחובת גיוס כי אני אניח כהנחת עבודה שאני מבקשת את הבעת הנאמנות למדינת ישראל והגדרתה כמדינה יהודית ודמוקרטית, שוות זכויות לאזרחיה. וקשה לך לשמוע את זה, קשה להרבה מאוד אנשים רדיקלים להבין זאת". הריאיון הסתיים בחילופי צעקות הדדיות והשתיים לא הצילחו להגיע לעמק השווה.