בן כספית וינון מגל פתחו היום (שני) את תוכניתם ב-103FM והתייחסו בין היתר לפרישתו של בני גנץ ממשלת החירום וכן להצבעה הצפויה על חוק הגיוס שתתקיים בכנסת.

חוק הפטור מגיוס: יואב גלנט יתנגד, ולמה טלי גוטליב שינתה את דעתה?
מלכוד 64: הקריאה להקדמת הבחירות כבר לא נראית לנתניהו כל כך שלילית

ינון: "איזה חוסר אחריות של בן אדם. איזו מופקרות. מחרטט. כמו שהסרבנים בזמנו אמרו שהם ערכיים. כמה שטויות? כמה הבלים? לא סבלנו די? אנחנו באמצע מלחמה. העזתים צופים בנאום של גנץ ומריעים. סינוואר מבסוט, נסראללה מבסוט, האיראניים מבסוטים. לא היה דבר כזה בהיסטוריה של מדינה. לדיראון עולם הוא ייזכר על הדבר הנורא הזה, אנחנו נסתדר, יש לנו את בן גביר וסמוטריץ'". 

בן: "ההיגיון הביביסטי עובד ככה - ב-7 באוקטובר עם חיתולים רטובים וגדושים, הרופס ונושאי כלפיהם באים לגנץ ואיזנקוט בבכי. פיקוח נפש, תציל אותנו. גנץ ואיזנקוט יודעים שהם נכנסים למלכודת, למאורת עקרבים, אחרי זה יש לנו 8 חודשים של 'אתם לא נותנים לנו לנצח'. ועכשיו כשהם יוצאים זה חוסר אחריות".

"זה לא יצלח. חבל שהם נכנסו, הם היו צריכים לתת לאפסים האלה להסתדר לבד. יש היום הצבעה חשובה בכנסת על חוק הרציפות שנקרא חוק ההשתמטות. היום הכנסת מצביעה על חרפה, אנחנו הולכים להצביע על האפשרות לתת ליותר ממיליון בני אדם את האפשרות להמשיך לא לשרת בכלל. גלנט הודיע שהוא יצביע נגד, הוא עושה את הדבר הנכון", הוסיף. 

ינון: "ברור שהייתי מצביע בעד. זה התפקיד של תלמידי התורה. בימים הקרובים אני הולך להרים פרויקט של לממן אברך, המדינה הפסיקה לממן ואני מצפה שעם ישראל יממן את תלמידי הישיבה. צריך שהצבא יהיה מוכן לגייס חרדים. הצבא לא מוכן. החרדים לא רוצים להתגייס כי הצבא לא מוכן". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM