יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, העניק ביום חמישי ראיונות לכל ערוצי הטלוויזיה בעקבות פרישתו מהממשלה, ובראיון לכאן 11 פיזר רמז עבה על גורלם של משפחת ביבס - האם שירי והילדים כפיר ואריאל, שנחטפו לעזה ב-7 באוקטובר.

יוסי שניידר, בן דודה של שירי ביבס, התראיין הבוקר (ראשון) לרשת ב' וזעם על גנץ, שלדבריו אמר את הדברים ללא תיאום עם המשפחה: "משהו במדינה הזאת וכל מה שקשור לשמועות שרצות ולשיח התקשורתי היותר מדי חופשי הזה - זה לא יכול להימשך ככה".

אנחנו לא יודעים את מה שיצא בקונטקסט של דברי גנץ. אם הוא מחפש כותרות, שלא יעשה את זה על הגב שלנו. פתחו ציר למשאיות הומניטריות - איפה ההומניטרי שלנו? 8 חודשים הצלב האדום לא ביקר אותם", הוסיף.

כזכור, גנץ אמר בראיון בחמישי כי "ישראל יודעת מה עלה בגורלה של משפחת ביבס", וכנשאל מתי הציבור בישראל התעדכן בנוגע לכך, השיב: "כשהדברים יבשילו, וכרגע צריך לעשות את כל המאמצים שהם כולם ישובו. אין ספק שזה אסון נוראי, אנושי, והוא גם במידה לא קטנה הסמל הכואב של המערכה".

בתגובה לכך פרסמה קבוצה הנאבקת להחזרת בני המשפחה: "היינו עדים הערב לחוסר אחריות של פוליטיקאי ושל תקשורת שבחרו לפרסם ידיעה מבלי להתחשב במשפחה שיושבת בבית ונאלצת להתמודד עם זה, ללא כל הכנה מוקדמת ויכולת לעצור את זה. המשפחה בקשר רציף עם המודיעין ואנחנו עדיין מאמינים בלב שלם שעוד נשמע חדשות טובות".