מלחמת חרבות ברזל: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בישיבת הממשלה: "כדי להגיע ליעד של חיסול היכולות של חמאס קיבלתי החלטות שלא תמיד היו מקובלות על הדרג הצבאי. יש לנו מדינה עם צבא ולא צבא עם מדינה". במפלגת 'המחנה הממלכתי' מיהרו להגיב: "תבוסתנות: לפחד לתת לצה"ל לתמרן".

נתניהו ידע על הפוגה הומניטרית בעזה, אבל הוא מפחד ממישהו אחר במיאמי | בן כספית
לאחר חשיפת מעריב: משבר "כלכלת המעצרים" רק הולך ומחמיר

"למסמס את הכניסה לחאן יונס ורפיח", המשיכו. "להסס להעביר את המאמץ האופרטיבי צפונה. ולסרב להגדיר את החזרת תושבי הצפון לבתיהם בביטחון כחלק ממטרות המלחמה. בעתיד עוד ייחשפו הפרוטוקולים ואז ידע הציבור מי היסס ומי חתר לניצחון אמיתי".

מהליכוד נמסר בתגובה להודעת גנץ: "מי שברח מהמלחמה לא יטיף מוסר לראש הממשלה נתניהו שמוביל את המערכה ולא מוכן להתפשר על פחות מניצחון מוחלט".

איתמר בן גביר תוקף את המפכ"ל והיועמ"שית (צילום :ללא קרדיט)

"בוודאי לא בני גנץ שנמלט מקבלת החלטות קשות, שנכנע לכל לחץ בינלאומי, שהסכים להקמת מדינה פלסטינית ושהצהיר מעל כל במה שהוא מוכן לסיים את המלחמה לפני השבת כל חטופינו והשלמת כל יעדינו", הוסיפו.

מהמחנה הממלכתי נמסר בתגובה: "מחולל התגובות של ראש הממשלה היסטרי, ובצדק. גנץ ואיזנקוט היו הראשונים שקראו לתחילת התמרון ולפעולה אגרסיבית בעזה ולהרחבתו לחאן יונס ורפיח, בזכות הקשרים הבינלאומיים האמיצים שלו ישראל זכתה להסכם הגנה אווירית שבלם את התקיפה האירנית, מנע נזק והציל חיים רבים, הוא מעולם לא הסכים לסיום המלחמה ולא להקמה של מדינה פלסטינית, לא נשא את "נאום בר-אילן" או מסר שטחים לערפאת, כפי שעשה נתניהו".