חבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, אליהו רביבו, התראיין היום (שני) אצל מזל מועלם בערוץ הכנסת והתייחס לביקורת הציבורית בנוגע להתנהלות הדרג המדיני.

ח"כ רביבו פתח ואמר: "המקום שאליו אנחנו מגיעים עם הממשלה הנוכחית, עם הקואליציה הנוכחית, הוא מקום לא טוב. אנחנו ממשלה ללא הישגים ועם דשדוש בהמון חזיתות. זאת האמת". לאחר מכן נשאל האם צריך ללכת לבחירות וענה: "אולי. צריך לבחון. זאת אחת האפשרויות".

"סיבות פוליטיות": מאי גולן זומנה לחקירה - ועקצה את דרוקר וגליקמן
מי מטריל את בן גביר? ספר הילדים שמאגף את השר מימין

בצל חששותיו של נתניהו מבחירות קרובות, ח"כ רביבו מציין: "אני לא שאלתי את ראש הממשלה. אני הבעתי את עמדותיי ותסכוליי מהמצב בכמה וכמה חזיתות". במענה לשאלה האם יש סיכוי שמפלגת הליכוד תאבד את השלטון לאחר הבחירות, ענה חבר הכנסת: "ישראל לפני השלטון".

יש עוד אנשים בליכוד שמדברים ככה?
"אני מניח שכן. זה לא משהו שמחייב המציאות. יש הרבה מה לעשות כדי שזה לא יקרה, אבל אם זה לא קורה זה לא פתרון שהס מלהזכיר אותו. ההידבקות לכיסא היא איזשהי מגיפה שחולשת על כלל המפלגות".

אבל גם כשאנחנו בתוך מלחמה אפשר ללכת לבחירות?
"קודם כל אנחנו לא באמת בתוך מלחמה, בוא נגיד את האמת. אז נתניהו אומר, אז מה? מה שקורה כרגע הוא לא מלחמה. אני לא אומר שצריך ללכת לבחירות. אם העבר ההתנהלותי הולך לסמן לנו את העתיד, אז למה להגיע למקום שאנחנו לא רוצים להיות בו". בסיום נשאל האם הוא מאמין שיש סיכוי שפירוק הממשלה יקרה בשבועות הקרובים וענה: "לא רואה לזה סיכוי סביר".

בהמשך, אמר רביבו ל-103FM כי "אין לי פה שום אספירציות פוליטיות כי זה יכול להיות נגד כל היגיון פוליטי מה שאמרתי. הייתה לי אמירה ערכית שאני מבטא אותה בהתנהלותי היומיומית ומעת לעת כשזה כבר גואה, אז אני גם מבטא אותה בחוץ. אנו זוכרים כקואליציה לקבל אופוזיציה חלשה ומנותקת, כל מה שמניע אותה זו שנאה תהומית ולא עניינית לממשלה הקודמת ולא על תפקודה או חוסר תפקודה".

"ניסיתי לקדם ולהציע הקמת ממשלה ציונית רחבה ויציבה עם תאריך מוסכם על כל הצדדים לבחירות, אבל אין מי שיושיט מיד לשלום בקרב האופוזיציה. אנחנו צריכים מנהיגים בצד השני, אבל אין מנהיגים בצד השני - זאת האמת", חשף. 

בסיום השיחה סיכם ואמר: "אין אנשי מחאה שמכירים את ליבת הוויכוח והם מתונים, ופגשתי מאוד אנשי מחאה - ניסיתי לקדם הקמת ממשלה ציונית רחבה ויציבה עם תאריך מוסכם לכל הצדדים לבחירות, אבל אין מי שיושיט יד לשלום בקרב האופוזיציה. אנחנו צריכים מנהיגים בצד השני, אין מנהיגים בצד השני".