חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד עורר הבוקר (שלישי) סערה כשאמר ברדיו "קול ברמה" כי "יש כמה זרועות לחמאס - זרוע הלחימה של המחבלים הארורים שרוצחים ילדים, ויש את הזרוע של ההפגנות״.

הערב עלה ואטורי לשידור בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM וניסה להבהיר למה התכוון: "ההפגנות כן תורמות לאחת המטרות של חמאס שהיא לסכסך בתוך עם ישראל וזה מכשיל את החזרת החטופים, זה מכשיל את ישראל בפעולות שלה מול חמאס, זה מחזק את חמאס, אין פה דרך אחרת לומר את הדברים".

"אמרתי שחמאס פועל במספר זרועות, אחת מהן, השפעה על העורף הישראלי. אני לא חושב שמישהו בישראל משתווה לחמאס או למעשים שלו. אולי טעיתי, אולי אתרים ציטטו אותי בצורה כזו", הוסיף.

כשנשאל על תמיכתו בחוק הגיוס השיב: "ברור שאני אתמוך בו, כולנו בעד גיוס ולכן הצבענו בעד. אנחנו פותחים את הדיונים על החוק בדף לבן ומשם נקבע את המכסות לפי הצורך. אני בעד גיוס חרדים, אך צריך לעשות זאת בהדרגה".

על חוק הרבנים אמר: "אני נמצא בישוב כפרי, ואנחנו בלי רב יישוב כבר 3 שנים, צריך למצוא פתרון לדבר הזה ואנו צריכים למנות רבני יישובים. אך אני חושב שזה צריך לבוא מטעם היישוב. אני לא מקבל את החוק במתכונתו הנוכחית".

עריכה: אליעזר בן יהודה