ראש הממשלה בנימין נתניהו עורר היום (שלישי) סערה נוספת, לאחר הדברים שהשמיע בטקס לזכרם של חללי אלטלנה, שהתקיים בבית העלמין נחלת יצחק בתל אביב. 

"אני רוצה להאמין שלקחי אלטלנה הופנמו, שוננו", ציין והוסיף: "פילוג - הוא חולשה, אחדות - היא תנאי לניצחון. אנחנו נלחמים בכמה חזיתות. בדרום - עד לחיסול החמאס, ועד להשבת כל חטופנו. בצפון - עד שנחזיר את כל תושבינו בבטחה לבתיהם. במזרח - אנחנו פועלים למנוע מאיראן להקיף אותנו בטבעת חנק ולהשיג נשק גרעיני שמיועד לחיסולנו".

הקרב על חוק הרבנים: ההדחה הדרמטית של גוטליב והמתקפה - "פיון של נתניהו"
מאחורי גבו: האם זה התרגיל שמארגנים החרדים לנתניהו?

בשלב זה, השמיע את הטענה שכבר גוררת כלפיו ביקורת קשה: "אבל מלחמה אחת אין ואסור שתהיה - לא תהיה מלחמת אחים. יש אמנם מיעוט קיצוני, קולני ולצערי לעתים אלים, שמאורגן וממומן בכסף בכמויות דמיוניות. אבל הוא לא מייצג את הרוב בעם. רוב העם עומד מאחורי לוחמינו שרוצים וחותרים לניצחון על אויבינו".

בנימין נתניהו על אמברגו הנשק האמריקאי (צילום:- דוברות רה"מ)

בני גנץ, יו"ר המחנה הממלכתי שרק לאחרונה פרש מהממשלה, השיב לנתניהו: "הפגנה נגד הממשלה, אינה הפגנה נגד חיילי צה"ל. רוב מוחלט בקרב המפגינים עומד מאחורי לוחמינו, בדומה לרוב גדול בכל חלקי החברה הישראלית. ובניגוד לאחרים שאתה פוטר מהצורך לשרת את המדינה בשעתה הקשה, חלק מהמפגינים הם הלוחמים עצמם".