חברת הכנסת טלי גוטליב, בחרה לבקר היום (שלישי) בחריפות את העיתונאי ינון מגל, זאת על רקע חילוקי דעות כבדים ביניהם בסוגית "חוק הרבנים", לו היא מתנגדת. מוקדם יותר, כתב מגל: "הסיבה היחידה שהחוק הזה כל כך דחוף עכשיו היא כמובן שוב התערבות של בג״ץ. למה? כי החוק קובע שהרבנים הראשיים ממנים 10 רבנים לגוף שבוחר את הרבנים הראשיים הבאים, אבל בג״ץ החליט שחלק מהרבנים צריכות להיות נשים  זה תקדים שהרבנות לא תקבל. אז חוק הרבנים".

לאחר זמן קצר, גוטליב השיבה: "לא ינון מגל. ממש בג״צ לא מחייב מינוי רבניות נשים. ואתה בפאתוס הציני שלך משקר את הציבור הימני. החוק הקיים מאפשר ממילא מינוי רבניות נשים ככל שהן עברו מבחן הסמכה של הרבנות הראשית, לפחות כשאתה שופר עיוור תיצמד לעובדות.

צה"ל נכנס לתמונה: התכנית הצבאית להתמודדות מול כטב"מי חיזבאללה
הקרב על חוק הרבנים: גוטליב הודחה מוועדת החוקה ושלחה מסר לדרעי: "רואה לך"

במהות, אם נדמה לך שבזמן שאנחנו קוברים את מתינו ושולחים את חיילנו לשדה הקרב נחוקק חוק שנותן כוח לשר הדתות על פני ראשי רשויות מקומיות אז אתה טועה. ואתה עוד יותר טועה אם נדמה לך שדרעי יפיל ממשלה על דחיית חקיקת חוק בזמן מלחמה".

טלי גוטליב בכנסת (צילום :ערוץ הכנסת)

כמו כן, גוטליב בחרה לבקר בחריפות גם את שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "זה שניכס לעצמו את ההגדרה ״ציונות דתית״, עשה דיל, תחזיקו חזק, עם מנסור עבאס זה שתומך בטרור ושעמותה שלו מממנת טרור, שלא יגיע להצביע לחוק הרבנים מחר בוועדה. סמוטריץ זה שהבטיח לשמור על ההתיישבות ביהודה ושומרון, שבמשמרת שלו מפנים מטעים ומאחזים באיו״ש, הוא אותו אחד שעשה".