בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו צייץ מחדש היום (רביעי) ציוץ בטוויטר מלפני שנה ובו נכתב כי מפקד בסיס חצרים ורמון לא יתייצב לפעילות בעקבות קידום הרפורמה המשפטית.

נתניהו הבן אף כתב לאחרונה בתגובה לציוץ כי "מפקד חיל האוויר תומר בר, איפה הוא היה ומה עשה ב-7.10 דרך אגב? החליט עכשיו למנות אותו למדריך הבא של טייסי חיל האוויר".

הציוץ של יאיר נתניהו על מפקד חיל האוויר (צילום: צילום מסך טוויטר)
הציוץ של יאיר נתניהו על מפקד חיל האוויר (צילום: צילום מסך טוויטר)

עתירה: לחייב את יאיר נתניהו לשלם על אבטחתו בחו"ל | פרסום ראשון
"מלך הקונספציה": יאיר נתניהו שוב מעורר סערה

זהו מקרה נוסף לאחרונה בו בנו של רה"מ יוצא נגד מערכות החוק והצבא בישראל, לאחר שרק השבוע פרסם פוסט ברשתות החברתיות בו הוא רומז ל"תיאוריית הבגידה", לפיה לכאורה בגידה מבפנים במערכת הביטחון היא זו שהובילה למחדל ה-7 באוקטובר.

נתניהו שיתף ידיעה מ"מעריב" על החלטת בג"ץ להקפיא את הביקורת על צה"ל ושב"כ בנוגע לשבעה באוקטובר, וכתב: "מה הם מנסים להסתיר? אם לא הייתה בגידה, למה הם כ"כ מפחדים שיבדקו גורמים חיצונים ועצמאים מה קרה? עד היום לא התקבלה תשובה למה לא עדכנו את ראש הממשלה על השיחה בלילה שלפני ה7.10? למה לא עדכנו אותו על החומר שהתגלה במסגרת הדו״ח המודיעני ״חומות יריחו״? למה ראשי הצבא והמודיעין טענו כל הזמן כי חמאס מורתע? איפה היה חיל האוויר ב7.10? (ועדת חקירה ממלכתית, למרות השם המפוצץ, היא תמיד בראשות שופט בגצ, ולכן משמשת כמעט תמיד כוועדת טיוח של השמאל)".