המשטרה פתחה היום (רביעי) בבדיקה של תמונות שהופצו ברשת של שר המשפטים יריב לוין, כשהיא מעוצבת כמחוררת באמצעות ירי כדורים. יחידת הסייבר בודקת האם הפרופילים שהעלו את הפוסטים עם אותה התמונה הם אמיתיים או פיקטיביים, שכן במקרים רבים עלה כי הפרופילים הינם של דמויות מעבר לים.

"אתה תקרקר לנו בידיים": סרטון האיומים של ההאקרים הישראלים לנסראללה | צפו

תמונתו של השר לוין שהופצה ברשת (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
תמונתו של השר לוין שהופצה ברשת (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

השר לוין אינו חבר הממשלה הראשון שנפל קורבן לפרסומים ברשת השבוע. ביום ראשון, מפלגת ישראל ביתנו הגישה תלונה במשטרה, בעקבות פרסומים מזויפים ברשתות החברתיות, לפיהם שלפיה יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, יזם פרויקט השקעה ייחודי במשותף עם חברת "אנרג'יאן". הפרויקט, על פי הפרסום, נועד לישראלים ומטרתו לספק לישראלים נתיב השקעה בתחומי ההייטק.

בתלונה נכתב: "המודעה האמורה וכל המפורט בה הם שקר מוחלט. זהו Fake News שאין בו כל אמת. המודעה התפרסמה בשפה הרוסית ונועדה, ככל הנראה, לגרום לישראלים דוברי השפה להאמין בה ולהעביר פרטים או אף כספים ליוזמי המודעה".

יו"ר מפלגת נעם סגן השר אבי מעוז בתגובה: "הקריאה לרצח שר המשפטים יריב לוין היא תוצאה ישירה של ההסתה הפרועה והבלתי אחראית שמוביל יאיר לפיד. כל מילה שיוצאת מפיו של יו״ר האופוזיציה מדליקה עוד גפרור במדורת השנאה והאלימות כל מוצ״ש בקפלן. אני קורא ליאיר לפיד לנהוג באחריות ולהגיב מידית בגינוי חריף ובלתי מתפשר, לפני שנידרדר לאסון".

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]