חבר הכנסת מטעם הליכוד, עמית הלוי, התראיין הבוקר (חמישי) לניסים משעל ומיה זיו־וולף ב-103FM והתייחס לסערת חוק הרבנים ולמחלוקות שמאיימות להפיל את הקואליציה.

בפתח דבריו אמר: "זאת תהיה קטסטרופה אם נלך בעת הזאת לבחירות. אמרתי גם בוועדת החוקה לגבי חוק הרבנים, בסוף אלה זוטות ביחס לאתגרים האמיתיים. אנשים כמו לפיד, דרעי וגנץ צריכים להבין את מפת האיומים. אני קורא גם בבמה הזאת, זה יהיה חוסר אחריות משווע. אפשר להתווכח על המלחמה כי המשימה הכבירה הלאומית. זה לא אירוע נקודתי או מבצע מסוים".

לקראת עשרות אלפי הרוגים במלחמה בצפון? השר חשף את תרחיש האימים
לפיד מוריד את הכפפות: "נתניהו כישלון מהלך, משקר כדרך חיים"

"אם הממשלה הזאת תתפרק בזמן מלחמה יהיה מאוד גרוע", טען הלוי, "אייזנקוט וגנץ עשו טעות נוראית כשיצאו מהממשלה ללא סיבה אמיתית. אם הייתה החלטה אחת בקבינט המלחמה שבני גנץ לא תמך בה, הייתי מבין".

עמית הלוי (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
עמית הלוי (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

בנוגע לעסקת החטופים אמר חבר הכנסת: "בשום נקודת זמן סינוואר לא תמך בעסקה מסיבות מובנות שלו, החטופים הם לא בני אדם מבחינתו, הם נשק אסטרטגי. המחיר מבחינתו רק עולה. ההחלטות התקבלו פה אחד. אני מציע לכולם להתרכז בדבר העיקרי".

"הכנסת והממשלה עוסקים בעוד דברים בזמן המלחמה, אבל גם הכנסת צריכה להתרכז באופן ראשי בענייני המלחמה. הממשלה ברובה עוסקת בענייני המלחמה בנושאים שונים. חוק הרבנים לא טוב בנוסח המקורי שלו כי הוא גורם לרב עיר לא להיבחר על ידי הקהילה", סיכם.