שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, התייחסה היום (חמישי) בכנס "דמוקרטיה תחת אש" באוניברסיטת רייכמן למצב הפוליטי בישראלי ושיגרה מסר שיכול לרמז על עתידה הפוליטי. "עוד אין בחירות. אני ביחסים טובים עם בנט, ליברמן וסער. אנחנו יודעים לעבוד טוב אחד עם השני, אנחנו מחזיקים גם בזהות אידיאולוגית דומה. יכול להיות שיהיה איזשהו חיבור גדול, אבל אין בחירות".

"אני מדברת עם כולם, כולם מדברים עם כולם. כולנו מודאגים מהמצב במדינה, הביטחוני הכלכלי המדיני. הדבר הנכון הוא שתהיה ממשלת אחדות רחבה, עם המפלגות הציוניות המרכזיות באמצע, בלי מפלגות קצה. אחרי הבחירות מחנה הימין והשמאל צריכים לשתף פעולה, יש דברים ש-80% מהאוכלוסייה מסכימים עליהם", הוסיפה.

לקראת מפץ פוליטי? בלעדי: מתרחבים המגעים בימין לקראת בחירות אפשרויות
שובה של ברית האחים: לפיד ובנט רומזים על ריצה משותפת?

כזכור, במשאל גולשים שבוצע באתר "מעריב", בשאלה אם תקום מפלגת ימין חדשה - מי יצטרך לעמוד בראשה, 39.2% תמכו בנפתלי בנט. למקום השני הגיע יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן עם 28.8%, ובמקום השלישי עם 15.9% סימנו הגולשים - "אחר". באשר ליוסי כהן ויו"ר מפלגת "תקווה חדשה" גדעון סער, נדמה שציבור הגולשים של "מעריב" מעדיף אותם מחוץ לראשות המפלגה. כהן "זוכה" ל-12.9% מהקולות במשאל, וסער זוכה לתוצאה העגומה - 3.2%.

באשר לבנט, נזכיר כי דווח ב"מעריב" כי לדברי גורמים בימין, מתעצמים המגעים בניסיון להגיע לאיחוד גדול בימין לקראת הבחירות הבאות. "מה שהיווה מקור להשראה הוא הסקר שפורסם בחדשות 12, יום לאחר פרישת גנץ. הנתונים סיפקו חומר למחשבה לראשי מפלגות הימין ששוקלים את אפשרות האיחוד הגדול”, אמרו. אחד התסריטים: בבחירות לכנסת מתמודדת רשימה מאוחדת של אביגדור ליברמן, נפתלי בנט, יוסי כהן וגדעון סער, כאשר יתר המפלגות נותרות ללא שינוי.