סערת הסרטון של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמשכת: ג׳ון קירבי, דובר המועצה לבטחון לאומי, אמר הערב (חמישי) בתדרוך כי "לא ידענו שהסרטון הזה יפורסם. זה היה מאכזב בהתחשב בכך שאין שום מדינה אחרת שמסייעת לישראל נגד חמאס כמו ארה״ב ובחזיתות אחרות. אין שום מדינה אחרת שעשתה יותר או שתמישך לעשות יותר בהתחשב בכמות התמיכה שהייתה ותמשיך להיות מצידה של ארה״ב. אני לא יודע מה עבר לו בראש". עוד אמר כי אין תוכניות לפגישה בין נתניהו לביידן בלו״ז הנשיאותי. 

בהמשך, התייחס לפגישת סאליבן עם ראש המל"ל צחי הנגבי והשר רון דרמר ואישר כי הם יפגשו. "השיחה ביניהם תיגע בנושאים רבים. עם כל מה שקורה במלחמה ברצועת עזה, תמיכתנו בישראל, בניסיון להבין מה ההמשך במלחמה נגד חמאס". כמו כן, אמר על העברת משלוחי הנשק ובינהם מערכות הפטריוט לאוקראינה כי  ״לא הולכת להיות השפעה על ישראל.״

המשבר בשיאו: ארצות הברית בצעד חריף נגד רה"מ נתניהו
חבר בית הנבחרים מזהיר: "דברי נתניהו מעודדים את חמאס"

על המתיחות בצפון, אמר קריבי כי ״שליחנו עמוס הוכשטיין היה באזור בשלושת הימים האחרונים על הקו בין ביירות לתל אביב. אנחנו לא רוצים לראות חזית נפתחת נוספת, אנחנו עושים את הכל כדי למנוע זאת ואלו תהליכים שנמשכים בעוד אנחנו מדברים".

בתגובה לדברים, מסר נתניהו: "אני מוכן לספוג התקפות אישיות ובלבד שישראל תקבל מארה"ב את התחמושת שהיא זקוקה לה במלחמה על קיומה".