בתגובה לסרטון שבו נצפתה כתבת חדשות 12, יולן כהן, נדחפת בחוזקה על ידי שוטר, חדשות 12 העלו בתגובה: "אנו מגנים את התקיפה של כתבתנו, יולן כהן, מצד שוטר במהלך סיקור המחאה הערב בקינג ג'ורג' תל אביב ודורשים מהמשטרה לערוך בירור לנסיבות המקרה".

גם במשטרה הגיבו לאירוע: "משטרת ישראל מצרה על האירוע שהתרחש בלהט פינוי הציר". לשון ההודעה: "בשעה האחרונה המשטרה פועלת לשמירה על הסדר הציבורי ברחוב קינג ג׳ורג׳ בתל אביב. במסגרת פינוי מפירי הסדר נהדפה כתבת חדשות 12 יולן כהן שנמצאת במקום ומבצעת סיקור של האירועים בשטח. משטרת ישראל מצרה על האירוע שהתרחש בלהט פינוי הציר עבודת העיתונאים ראויה להערכה וחשובה לסיקור האירועים, נפעל לאפשר להם לבצע את עבודת בבטחה למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד".

אירוע קשה נוסף ברפיח: רס״ל במיל׳ גרוס מלכיה נהרג בדרום הרצועה
פיגוע מזעזע נוסף: אמנון מוכתר נכנס לקלקיליה לקנות סחורה - ונרצח

בתגובה, הזכיר כתב "הצינור" בר שם אור, כי בשבוע שעבר נעצר גם צלם העיתונות של "הארץ", איתי רון.

בתוך כך, גם חברת הכנסת נעמה לזימי נצפתה בסרטון אומרת על אחד השוטרים: "הוא אמר לי שאת העונש שלי אני אחטוף מלמעלה", כך דיווח בר שם אור ברשת ה-X.

התוך כך, בהפגנה שנערכה הערב בירושלים על ידי מפונים ממטה "נלחמים על הצפון", דווח על נהג אגד שניסה לדרוס את המפונים שחסמו את הכביש בכניסה לירושלים ושרפו את דגלי לבנון וחיזבאללה. במקביל, כוחות מג"ב פינו את החוסמים. המפונים הציבו מיצב מחאה של אוהל עם דגל חיזבאללה ודגל לבנון וכתבו: "זה מה שנשאר מהבית שלנו, אסור לאבד את הצפון".

בתגובה להפגנה שנערכה הערב ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב, במשטרה הודיעו כי שלושה מפגינים נעצרו. בהודעת המשטרה נכתב: "לצערנו הרב הערב שוב אנו רואים קומץ של מפגינים שהחלו בהפגנה בלתי חוקית, תוך הפרת הסדר ואלימות שהופנתה כלפי השוטרים שפעלו לשמור על הסדר הציבורי. בתוך כך, מפירי הסדר שלא נשמעו להוראות השוטרים, המשיכו בחסימת הכביש וזאת גם לאחר הוראת פיזור שניתנה ע"י ק' משטרה. בשלב זה, המשטרה נאלצת להפעיל כוח סביר תוך שימוש באמצעים לפיזור ההפגנה הבלתי חוקית ופינוי המפגינים. השוטרים עצרו 3 מפירי סדר ותקיפת שוטרים".

עוד נאמר: "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור".