ינון מגל ויאיא פינק שוחחו היום (ראשון) בפתח התוכנית שלהם ב-103FM על איום הסרבנות של אנשי מילואים בתקופת הרפורמה והמחלוקות החברתיות בציבור הישראלי, מדיניות הממשלה והצבא בתקופת המלחמה והמחאה הציבורית הרחבה נגד הממשלה.

"כשאני קפצתי למילואים ב-7 באוקטובר אתה קפצת מתחת לפוך", תקף פינק כבר בתחילת התוכנית את מגל, "אני סיימתי 150 ימי מילואים. אתה מקדם את חוקי ההשתמטות. אני גאה בזה שבלמנו את ההפיכה המשטרית וקפצנו לשרת למילואים ב-7 באוקטובר". 

"אתה קראת לאנשים לא לעשות מילואים וזה כתם על מצחך לדיראון עולם עד יום אחרון", השיב בזעם מגל, "בקואליציה יש יותר אנשים ששירתו בצבא מאשר באופוזיציה. אתה הודעת שאתה מסרב לשרת במילואים ואין לך זכות להגיד חצי מילה על האנשים ששומרים על היהדות ואתה מתחבר על הרפורמיסטים. אתה לא מייצג אף אחד. זאת יהדות מגוחכת". 

טלי גוטליב זועמת על דניאל הגרי: "לא נמאס לך לפגוע בכבודם של חיילנו?"
היערכות בקונגרס לקראת הנאום: מ"לא רצוי", מעמדו של נתניהו הסלים ל"מעלה חרדה" | דיווח

"אנחנו לא סירבנו לשרת בצבא. סירבנו שתהיה כאן מדינת דיקטטורה. מי שעודד את האויב לתקוף זה מי שהעביר מיליוני דולר לחמאס וזה בעל הבית שלך נתניהו", אמר פינק. "מי שמנהל את המדיניות זאת מערכת הביטחון", השיב מגל, "איזה צבא זה? איזה מן צבא רוצה להפסיק את המלחמה? אני רוצה וינטרים. אני רוצה אנשים שישמידו את האויב. אני לא מבין איזה מן צבא נהיה פה".

לאחר מכן אמר פינק: "אתה מאשים את כל העולם חוץ מבעל הבית שלך. איך יכול להיות שאתה לא מסוגל לבוא ולהגיד טעיתי? 15 שנה נתניהו ראש ממשלה ויש כאן 1,500 נרצחים לעומת ממשלת השינוי, אלפי טילים לעומת ממשלה השינוי. לא הגיע הזמן להודות שנתניהו הוא ראש הממשלה הגרוע בהיסטוריה שלנו?. מאה ועשרים חטופים, אלפי מפונים, 1500 נרצחים לא הגיע הזמן שהוא יתפטר? אתה הראש, אתה אשם". 

"הדבר היחידי שיש לכם להגיד כל היום זה ביבי וביבי. הוא עשה ככה ואמר ככה. הוא הראש, הוא אשם. אין משהו אחר שאתם אומרים חוץ מזה. דיברתי על יהדות ותפיסת עולם וחזרנו לביבי. אל תצטטו סתם דברים", עקץ מגל.  

סייע בעריכת הכתבה: עידו טבת 103FM