צעקות נשמעו בישיבת הממשלה בוויכוח שהתפתח הבוקר (ראשון) בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין השר יצחק וסרלאוף. גורמים שנכחו בישיבה סיפרו בשיחה עם ״מעריב״ כי "ראש הממשלה איבד את העשתונות".

לאחר שהשר וסרלאוף תקף ראש הממשלה על כך שביטלו את המינוי של אבי כהן סקטלי לפרויקטור צפון ואמר שלא יתן שיביאו מינוי פוליטי, נתניהו הרים את קולו על וסרלאוף בישיבת הממשלה ואמר כי "לא מקובל עלי שהשרים מאיימים על ראש הממשלה". וסרלאוף השיב לו שיש לו הרבה מה לומר ומפאת כבודו של ראש הממשלה הוא לא יפתח את הפה.

נתניהו ממשיך להאשים: "חלה ירידה דרמטית באספקת החימושים מארה"ב לישראל"

כאמור, נתניהו הודיע היום  על לא אחד, אלא שני פרויקטורים - אחד לצפון ואחד לדרום. לתפקידים התמנו שני אלופים במיל': אליעזר (צ'ייני) מרום, מפקד חיל הים לשעבר - שישמש כפרויקטור לצפון ויפתח רון-טל, לשעבר - מפקד זרוע היבשה ויו"ר דירקטוריון חברת החשמל - כפרויקטור לדרום.

האלוף אלי צ'ייני מרום (צילום: פלאש 90)
האלוף אלי צ'ייני מרום (צילום: פלאש 90)

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, מסר: "אני מברך על המינוי החשוב. מינוי שהיה טוב שיעשה לפני חודשים רבים למען תושבי הצפון העקורים מביתם, העסקים, החקלאים, התיירנים ומשפחות שלמות שלא ישנות בלילה. אני מצפה לעבודה מיידית משותפת איתנו ראשי רשויות קו העימות".