ח"כ אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית, שוחח היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב־103fm. הוא התייחס לביקורות על מינוי צ'ייני ויפתח רון-טל כפרויקטורים לצפון ולדרום, על העתיד של עוטף עזה לדעתו, ושיתף בביקור אבלים שממנו יצא.

"יצאתי הרגע מניחום אבלים במשפחת דרעי וסמדג'ה. קיבלתי שם 'וייבים' של אחדות וזה האינפוט שרציתי להעביר למאזינים", סיפר על הביקור אצל המשפחה השכולה.

טיבי באמירה נחרצת: "העמדה שלנו היא נגד גיוס ערבים לצה"ל"
בן גביר התנגד לחוק של ח"כ מטעמו? ההסבר לשינוי בעמדת המפלגה

בהמשך השיחה, הוא ציין כי הניסיון לשקף ולמצוא נקודת דמיון בין יהודה ושומרון לעזה זו טעות: "ביו"ש קודם כל יש לנו התיישבות והיא בעצם משמשת כרגל דורסת וסוג של ממש מבצרים מבחינה ביטחונית שמאפשרים לנו את היכולות לבצע את הפשיטות. בעזה זה לא אותו דבר".

לדבריו, "הניצחון בעיניי זה שהנכד שבקרוב יהיה לבן יוכל לגור בעוטף ישראל ושאף אחד לא יאיים עליו שם, כי מה שמגודל שם כרגע זה דור של נאצים צמאי דם שהיו מתקשרים לאבא ואמרו לו 'יש לי דם של 10 יהודים על הידיים' ולאחים שלי בבארי הם קראו 'מתנחלים'".

הוא המשיך והסביר את האידיאולוגיה שלטענתו נמצאת בעזה: "זה לא משנה להם אם הם גרים בבארי, באופקים, בעפרה, בתל אביב, כולנו מתנחלים מבחינתם ואת כולנו צריך לשחוט".

הוא ציין מה לדעתו כדאי לעשות מול הטרור האסלאמי: "אינני אדם דתי אבל בסופו של דבר כאשר אני רוצה לגבות מחיר מארגון טרור אסלאמיסטי רדיקלי ג'יהאדיסטי, אני לא גובה בחיי אדם, כי אין להם ערך לחיי אדם, אני גובה באדמה. זה הדבר הכי קדוש שיש להם. אני גובה במחיר של אנדרטה חיה".

על מינוי צ'ייני ויפתח רון־טל, אמר: "שני האנשים הללו הם אלופים בדימוס, שניהם אנשים ראויים שמכירים את המצוקות, מכירים את הרחשים וכל מי שיכול לעשות טוב למען האזרח".