חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית), העלה היום (שלישי) ציוץ ובו תקף את האופוזיציה על כך שאינה מגיעה לכנסת ישראל. "גם הלילה הם ישנו כמו תינוקות, אופוזיציה טבעונית. נובחים, אבל לא נושכים", כתב כהן.

אחותו של איסמעיל הנייה נהרגה בתקיפה ברצועת עזה | דיווח
ממשל ביידן באזהרה חריגה לחיזבאללה: "לא נוכל לעצור מלחמה כוללת"

"תמשיכו לחטוף ברחובות, לישון בהתאמה מעופשים, להפעיל מכות משוטרים", המשיך. אפשר לבקר את רה״מ אבל לזכותו ייאמר שהוא מגיע לכאן עם ספר, ולא הרפה עד שהפיל את הממשלה. אי אפשר להיות שליחי ציבור מרחוק. בושה".

כזכור, התראיין בתחילת החודש בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב־103fm. הוא התייחס לביקורות על מינוי צ'ייני ויפתח רון-טל כפרויקטורים לצפון ולדרום, על העתיד של עוטף עזה לדעתו, ושיתף בביקור אבלים שממנו יצא.

כתבת חדשות 12 יולן כהן בהפגנה בקינג ג'ורג' בתל אביב (צילום :עידית פחימה הרשקוביץ)

"יצאתי הרגע מניחום אבלים במשפחת דרעי וסמדג'ה. קיבלתי שם 'וייבים' של אחדות וזה האינפוט שרציתי להעביר למאזינים", סיפר על הביקור אצל המשפחה השכולה.

בהמשך השיחה, הוא ציין כי הניסיון לשקף ולמצוא נקודת דמיון בין יהודה ושומרון לעזה זו טעות: "ביו"ש קודם כל יש לנו התיישבות והיא בעצם משמשת כרגל דורסת וסוג של ממש מבצרים מבחינה ביטחונית שמאפשרים לנו את היכולות לבצע את הפשיטות. בעזה זה לא אותו דבר".

לדבריו, "הניצחון בעיניי זה שהנכד שבקרוב יהיה לבן יוכל לגור בעוטף ישראל ושאף אחד לא יאיים עליו שם, כי מה שמגודל שם כרגע זה דור של נאצים צמאי דם שהיו מתקשרים לאבא ואמרו לו 'יש לי דם של 10 יהודים על הידיים' ולאחים שלי בבארי הם קראו 'מתנחלים'".