מלחמת חרבות ברזל: עיתון 'הארץ' חשף היום (שלישי), כי אשת ראש הממשלה שרה נתניהו האשימה במפגש מצומצם עם משפחות חטופים כי ראשי הצבא מעוניינים לבצע הפיכה צבאית נגד בעלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הפרצה שהשאיר בג"ץ: כך ניתן להתחמק מגיוס מלא של החרדים
מיד אחרי פסיקת בג"ץ: גורם בכיר במפלגות החרדיות בהודעה מפתיעה

במפגש שנערך בשבוע שעבר ובו נכחו נציגי משפחות ספורות, חזרה נתניהו כמה פעמים על האמירה כי אין לה אמון בבכירי צה"ל. מטעמה של נתניהו נמסר כי "מכת ההדלפות השקריות, המגמתיות והבלתי פוסקות על הגברת נתניהו היא עוול משווע".

במהלך השיחה, קטעו המשפחות את נתניהו והטיחו בה כי היא אינה יכולה לומר שאין לה אמון בצבא, מכיוון שגורל ילדיהן תלוי בו. בתגובה הבהירה נתניהו את דבריה ואמרה שחוסר האמון שלה הוא לא בצה"ל כולו, אלא במפקדיו הבכירים - וטענה בחריפות שהם מעוניינים לבצע הפיכה. נתניהו חזרה על אמירה זו יותר מפעם אחת בשיחה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מפתיע: ההזמנה האישית שקיבל אביב אלוש משרה נתניהו  (צילום :באדיבות: איציק אוחנה 'כיכר השבת' ו'הרבנית של האינסטגרם',חיים אילוז)

מלבד נציגי המשפחות, בפגישה נכחו גם קצינים מטעם הצבא ואל"ם (מיל') ורדה פומרנץ, בעברה ראש אגף נפגעים בצבא ואם שכולה, מטעם מטה החטופים בראשות גל הירש. לאור הדברים החריגים שנאמרו במפגש, אמירותיה של נתניהו הובאו לידיעת קצינים בכירים בצבא.

הפגישה התקיימה כמה ימים לאחר המתקפה של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, על ראשי הצבא. ביום שבת שיתף סרטון שבו הרמטכ"ל הרצי הלוי, ראש שב"כ רונן בר וראש אמ"ן הפורש אהרון חליוה כונו "כישלונות קטלניים". לאחר מכן פרסם נתניהו הבן גם ציוץ שבו כתב "מה הם (ראשי הצבא) מנסים להסתיר? אם לא הייתה בגידה, למה הם כ"כ מפחדים שיבדקו גורמים חיצונים ועצמאים מה קרה?".

מטעמה של שרה נתניהו נמסר כי "מאז תחילת המלחמה הגברת נתניהו פועלת מיוזמתה למען משפחות החטופים, המשפחות השכולות משפחות הנרצחים ובכל מעגלי הכאב הנלווים למלחמה הקשה הזאת, ומסייעת ככל יכולתה. לכן, מכת ההדלפות השקריות, המגמתיות והבלתי פוסקות על הגברת נתניהו היא עוול משווע. למרות הקולות שמנסים לפגוע בה ולרפות את ידיה, הגברת נתניהו תמשיך בפעילותה למען אלו שנפגעו במלחמה ומתפללת להשבתם הביתה במהרה של כל 120 החטופות והחטופים".