העימות המפתיע בין ח"כ טלי גוטליב ומגיש ערוץ 14 ינון מגל נמשך: מוקדם יותר היום (שלישי) ציין מגל את גוטליב ברשימה של ח"כים שמערימים קשיים על חוק הגיוס, והאשים כי היא "תפיל את שלטון הגוש האמוני ויחריב את הברית ההיסטורית (עם החרדים). כעת, גוטליב משיבה ולא חוסכת בביקורת: "מי שהורס את מחנה הימין הם אנשים כמו ינון מגל, מגלומן, שופר עיוור".

לדבריה, מגל "מגבה כל פעולה של ההנהגה עם אפס אחריות לטובת ביטחון המדינה. הוא עיוור מסוכן שנשען על אהדת הקהל ולא מסוגל לשאול שאלות נוקבות וכואבות על תופת אוקטובר. מגל, התדרוכים שלך נגדי מביכים אותך. אני לא כמוך מגל. אני תמיד אעשה מה שנכון לעם ישראל, לא מה שמשפרר איש או יועציו".

טלי גוטליב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
טלי גוטליב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

זהו העימות החזיתי השני בין השניים ברקע הברית של הליכוד עם המפלגות החרדיות. בשבוע שעברה, כאשר הכנסת דנה ב"חוק הרבנים", כתב מגל: "הסיבה היחידה שהחוק הזה כל כך דחוף עכשיו היא כמובן שוב התערבות של בג״ץ. למה? כי החוק קובע שהרבנים הראשיים ממנים 10 רבנים לגוף שבוחר את הרבנים הראשיים הבאים, אבל בג״ץ החליט שחלק מהרבנים צריכות להיות נשים  זה תקדים שהרבנות לא תקבל. אז חוק הרבנים".

לאחר זמן קצר, גוטליב השיבה: "לא ינון מגל. ממש בג"ץ לא מחייב מינוי רבניות נשים. ואתה בפאתוס הציני שלך משקר את הציבור הימני. החוק הקיים מאפשר ממילא מינוי רבניות נשים ככל שהן עברו מבחן הסמכה של הרבנות הראשית, לפחות כשאתה שופר עיוור תיצמד לעובדות.

במהות, אם נדמה לך שבזמן שאנחנו קוברים את מתינו ושולחים את חיילנו לשדה הקרב נחוקק חוק שנותן כוח לשר הדתות על פני ראשי רשויות מקומיות אז אתה טועה. ואתה עוד יותר טועה אם נדמה לך שדרעי יפיל ממשלה על דחיית חקיקת חוק בזמן מלחמה".